Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

E-cigarett

E-cigarett

Undrade vad detta var för något. En kvinna som rökte blev hänvisad att röka utanför krogen.

Nu vet jag. Det är en grej som förångar en nikotinvätska. Gud så dumt.
Affärsmän gör allt för att knäcka den mänskliga rasen. Snart lyckas dom.

Nu är det lagligt att sälja nikotinvätska också. Snart köper man en påse kokain på ICA. Tag tre påsar betala bara för två.


Så här ser en e-cigarett ut i genomskärning.

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04515.jpg
Antal svar på detta inlägg: 50
Sidor: 1 2 3 4 5 Nästa »

leiake...

På en marknad i Torsby stod en försäljare med detta erbjudande.

Eftersom jag är rökare tänkte jag prova ett bloss av denna tingest, jag höll på att hosta mej fördärvad.

Då erbjöd försäljaren mej att prova en svagare variant, men eftersom det "smakade" pyton, avböjde jag och gick hostande därifrån.

Både priset och "skiten" fick mej att gå därifrån...

Nu ägnar jag mej åt det vanliga... Ca en ask i veckan... Jag har lovat mej själv att sluta, men har inte bestämt när...

LasseS60!

Det bästa är att gå till doktorn och han säger till dig att sluta annars så dör du inom 3 veckor. Kan du inte sluta då är du ett hopplöst fall.

Det finns sådana människor. Jag har en granne som är dålig, men han kan inte
sluta röka.
leiake

http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04516.JPG

Jag har en inhalator, ämnet är för starkt man får halsbränna av den... Även det smakar pyton...fastän det är blandat med mentol...
Annons
leiake



Ska göra någonting innan tre veckor..
Efter nästan 40 års rökning så la jag bara av! Inga problem!! Det är drygt 4 år sedan.
Bra Joanna
Joanna !

Det tar en vecka om man har bestämt sig.
Samtidigt skall man hålla upp med alkohol, annars åker man dit igen.
Jag ersatte ciggen med kaffe i mängder!! Inga problem med att ta en öl eller whiskey.
Joanna !

Det är ju väl känt att alkohol är avtrubbandet på omdömet. Men du drack väl så att du svimmade av.

Är man avsvimmad är det svårt att röka.

Skämt åsido. Dom som har försökt sluta åker ofta dit igen på just alkohol.
Håller med Joanna, vill man och har motivation så behövs inga hjälpmedel, det var svårare att lära sig röka än att sluta.

Beträffande el cigaretten så har jag bekanta i Malmö som var först med sådana i stan, de har på några år gjort sig en förmögenhet, deras lilla butik som sålde lite essenser och prylar från Kina och USA ökade sin försäljning med mer än det dubbla, men nu är de gamla och skall sälja butiken.

Är någon intresserad så har de en överlåtelse annons på Blocket Malmö idag, bara till att höra av sig

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem