Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Hobby och motor

Supporter mördad

Supporter mördad

Alltså..ehh.. öhh...ehum..Aarrrgghh! Jag har tydlligen svårt att hitta ord.

Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

och jag ser problemet

sluta aggressionen mot varandra, så löser det sig utan ilska.

men är man långsint, då kommer ni aldrig ur problemet

ni härsknar till bara för att det är någon som ni har agg till skriver.

det har varit taggtråd ett tag nu.



Göcke:

Jag ser också problemet!

Föräldrarnas ansvar över att uppfostra sina barn till goda medborgare!



Hoppas dom hittar kräket snart så dom kan låsa in honom och ge ett avskräckande straff som ekar i århundraden!

Föräldrarna borde också vara inlåsta ett tag för undermålig uppfostran!
Tack pedhan och göcke för era svar!

Jag ber om ursäkt men jag blev förbannad när jag läste svaret från en besserwisser som tror sig kunna allt! Att sitta i en liten småstad framför datorn och vänta på nya inlägg för att kunna svara först visar bara på behovet att utmärka sig! Glöm inte heller att det är bara hans lösningar som gäller! Alla andra har fel!

För "besserwissrar" är det viktigt att framstå som någon som vet och kan mycket. Framför allt är det viktigt att inte vara okunnig och inte ha fel. En viss narcissistisk problematik finns ofta i botten. En osäkerhet om det egna värdet leder till överkompensation, d.v.s. att man strävar efter att vara en särdeles intelligent och förträfflig person för att övertyga sig själv och omvärlden om att man är bra. Personer som gör anspråk på att alltid ha rätt anstränger sig ofta ihärdigt att kunna sina saker för att kunna leva upp till rollen.
Annons
Jag håller mig på Leiake:s sida, han skrev aldrig att offret var en huligan. Det är
den s.k. mobben som består av huliganer och om fotbollsfans har jag inget övers
att säga. Dagens fans vet inget om "Sportmanship" Punkt! Piste!
håll med om att fotbollsvärlden i Sverige inte är den samma längre efter detta.

är man supporter , borde man kunna få vara det ,
och ändå ha respekten för att andra hejar på andra.

drar man iväg för att mucka gräl och förstöra , borde man buras in

Stoppa alla busslaster med supportrar från borta lag !
All försäljning av biljetter skall ske samma dag som matchen
spelas i strängt bevakade biljettkassor, runt arenan, undantag
hemmalagets säsongskort.


Samhället har blivit mycket råare. Det finns inget som säger att han som slog och sparkade var en huligan. Det är attityden hos människorna som har spårat ur!
Polisen måste börja att agera som om det vore organiserad brottslighet för det är precis vad det är! Det dröjer väl kanske inte länge innan en moderat slår ihjäl en sosse eller tvärtom! Det är som sagt attityden det är fel på.
loket55

Nu tog du väl iiiiii en aning i ditt sista inlägg!!! Det spä bara på ännu mer "taggtrådssnack"
Nu måste vi blir lite vänliga mot varandra.
Helt klart håller saken i sig på att spåra ur även här i vårt lilla avlånga land. Det märkliga här är väl att starten på hela historien ligger ju i att en så kallad DIF-fans härjade på en restaurang H-borg på afton innan matchen så enormt att restaurangen blev sönderslagen och en massa skador på motståndare till DIF-aren. Men det sägs inte ett ord om den saken just.Kanske en följd av det hela? Hälsn.med frid. L.
jo nog är det en diffus värld

ena stunden är man supporter

i andra stunden hamnar man i lägret huliganer

och allt förstärks i media och på sociala forum.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem