Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Mobiltelefonkatalog?

Mobiltelefonkatalog?

Finns det någon form av mobiltelefonkatalog?
Tack på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 8
Vill du söka efter ett telefonnummer? Använd med fördel www.eniro.se eller www.hitta.se . Oregistrerade mobil-nummer finns tyvärr inte med.
tomasc!

Vi kanske skall förtydliga oregistrerade mobilnummer. Det är alltså kontantkortstelefoner som ägaren inte registrerat av någon konstig anledning.

Vi skaffar ju telefon för att folk skall nå oss, men vi vill inte vara registrerade.

-Kan jag ringa dig i kväll.
-Ja! Men du får inte reda på mitt nummer. :skrattar
Dom två alternativen har jag naturligtvis sökt på,det var nu jag undrade.
Annons
Det borde finnas en mejlkatalog också, så man kan se vad folk har för mejladress
Även dolda (hemliga) nummer oavsett om det nu är mobil eller fast visas inte någonstans (varken på Eniro eller Hitta).
Man väljer själv även på mobilabonnemang om det ska visas eller inte i kataloger och söksidor. Det är ju bra, så slipper man telefonförsäljare.
Hej, länken till http://www.birthday.se/ tycker jag är rätt bra, bara skriv in namnet och ortsnamnet på den du söker och sedan klickar på tele så ser man direkt om det nu inre är kontantkort förstås. men där finns också "på samma adress" vilket gör att man kan hitta fram i alla fall. Hälsn. L.
Jag har både kontantkort och IP-telefon (fast telefoni) från Cellip och finns med både på Eniro och Hitta.se och även i telefonkataloger (som lokaldelen till.ex.) så det stämmer inte att kontantkort inte visas, det väljer man själv om man vill visas eller inte.
Exakt så ja Deda, det finns valmöjligheter i allt. Hälsn. L.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem