Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Utloggad

Utloggad

När jag är inloggad på IS och går fram och tillbaka på sidorna blir jag ibland utloggad. Kan det vara virus?
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3 Nästa »

kentr10, mycket märkligt, när du loggar in på IS, fyller du i rutan med "Automatisk inloggning" också ? Om du har fyllt iden rutan, då vete katten var orsaken ligger. Bara hoppas att du hittar orsaken. Hälsn. L.
Nej inte automatisk inloggning.
OK, om du nu vill ha IS som startsida så är det ju en enkel sak att kryssa i den rutan om automatisk inloggning, och då skulle det innebära att du inte blir utloggad när du byter internetsida. Om jag nu inte fattat fel alltså, lycka till. L.
Annons
för att behålla inloggningen måste autoinloggnings rutan bockas för
och sen får man sluta att rensa bort cookies
Göcke, som sagt, det var tanken här med, annars är det nog en given sak att man tappar inloggningen när man byter sidor. Hälsn. L.
Jag har IS som startsida loggar in manuellt varför blir det skillnad på auto inlogg?Rensar ej cookies,Hur kan man bli utloggad sen inloggad
Hej, det har bara att göra med att du byter internetsida, du stänger ju IS då automatiskt. Det där bestämmer du ju själv, enklast är ju autoinloggning, sen kan du ju gå in på vilken site du vill och ändå komma tillbaka till IS vid start. Lycka till nu. L.
Jag är kvar på IS hela tiden!?
Det är något här som inte är helt klart. En gissning här, du loggar in på IS, sitter där en stund och så klickar du på en annan sida, vad som helst som du ser, då blir det ju så att du lämnar IS om du inte har kryssat i Autoinloggningen. Om jag fattar fel ber ja om ursäkt. Hälsn. L.
Har man inte bockat i auto inloggning blir man utloggad när IS uppdateras med jämna intervaller.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem