...är du mig trogen än. Nej, du börjar ruttna inifrån.
Jag var ute och åkte i veckan. Dörrarna gick inte igen i Alingsås. Då trodde jag det var färdigt, men efter 10 minuter så pep vi iväg.
Det var varmt i kupeen. Ingen AC.
  
 
På vägen till Gbg blev vi försenade 20 min, varför jag missade en anknytning.
Man får vara modig om man skall ge sig iväg med SJ. Dessutom behöver man minst 1 timma till gott vid byten annars är det kört.
Undrar om dom inte skall köra med diesellok under tiden elnätet ses över.
http://korta.nu/81zej
	
Jag var ute och åkte i veckan. Dörrarna gick inte igen i Alingsås. Då trodde jag det var färdigt, men efter 10 minuter så pep vi iväg.
Det var varmt i kupeen. Ingen AC.
 
 På vägen till Gbg blev vi försenade 20 min, varför jag missade en anknytning.
Man får vara modig om man skall ge sig iväg med SJ. Dessutom behöver man minst 1 timma till gott vid byten annars är det kört.
Undrar om dom inte skall köra med diesellok under tiden elnätet ses över.
http://korta.nu/81zej
   Antal svar på detta inlägg: 6
 		 trafikverket kunde ju inte räkna så pengarna rann inne för underhåll och utbyggnad, att ha sådant inkompetent verk som skall styra , blir bara ett stort fiasko .   
	
 
	
 		 Sen ja  sluta på Banverket  har  det  bara  blivet  sämre   Trevlig  helg alla
 Trevlig  helg alla   
	
 Trevlig  helg alla
 Trevlig  helg alla   
	
 		 karlerik!
Jag åkte ångtåg mellan Borås-Alvesta år 1944-49 för elen var inte uppfunnen då.
Då kunde dom inte riva ner kontaktledningar i alla fall. Men det brann friskt utmed banvallen och lite till. Ånglok släpper ut avgaser.
Vågade aldrig gå på toaletten då jag var rädd att ramla i holken. 
 
I grantopparna hängde toalettpapper som små vimplar. 
	
Jag åkte ångtåg mellan Borås-Alvesta år 1944-49 för elen var inte uppfunnen då.
Då kunde dom inte riva ner kontaktledningar i alla fall. Men det brann friskt utmed banvallen och lite till. Ånglok släpper ut avgaser.
Vågade aldrig gå på toaletten då jag var rädd att ramla i holken.
 
 I grantopparna hängde toalettpapper som små vimplar.
 
	Annons
 		 Nä men så bra då!  Snitslad bana, bara att följa.  Lokföraren behövde bara kolla i grantopparna för att få veta att han var på rätt spår.
	
 Nilho , den var ju kul
  Nilho , den var ju kul att det brinner i gräset efter banvallen , det gör den i dag med..
skillnaden då och nu är att nu finns det inget folk efter banan som jobbar
 		 Lugn, det ordnar sig efter valet, det finns ett parti som utlovar i stort sett varje person ett eget litet tåg om de bara vinner valet.
	
Sida:
	
	
	
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
	 Logga in eller klicka här för att bli medlem
 Logga in eller klicka här för att bli medlem
	

