Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Byta till DN som startflik?

Byta till DN som startflik?

Kan man göra det som en personlig anpassning av startsidan?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej, det torde väl gå bra det om du vill byta. Men dock en sak, har du den sidan DN som startsida då får du vänta en bra mycket längre stund innan all reklam och annat ovidkommande har laddat klart. Sådant som vi slipper från till nästan 100 % här. Men som sagt, prova du. Hälsn. L.
Ps, om du klickar på "Anpassa startsida"uppe i höger hörna , så kan du titta längst ner på den sidan, där får du hjälp om du vill ha. Hälsn.L
Ett litet missförstånd.
På intenetstarts första sida finns två flikar under Google-loggan.
Kan man få IS starta med DN-fliken isf Svd?
Det är ju bara rubriker fast från olika tidningar.
Annons
Aha, det va det du menade, det är knappast troligt, den är ju upplagd på det sättet bara. Får höra med Göcke sedan, men jag tvivlar. OK,
En sak till, ett litet klick på knappen för den tidning du vill ha startar ju direkt in önskan. Tjaaaaaa. L.
SVD kan man inte läsa utan att betala, men det kan man gör på DN.
Varför finns SVD som första val ? Kanske det vore bättre med en
kvällstidning t.ex. Expressen + DN, ingen av dem ger några extra
kostnader för att läsa.
pensionär!

Man kan läsa Svd gratis om man är lite lurig.

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=141573
Berorr ju lite på här vad som menas med att "läsa gratis", man kan ju kolla alla tidningar i stort sett och se deras innehåll utom direkta personliga inslag som till ex Familjeannonser etcetc, annonser överhuvud taget som är betalda går ju inte upp. Men det mesta i övrigt är åtkomligt har jag för mig. Hälsn. L.
svaret är att det inte går att välja flik av dem som skall vara först.

Daniel har det som ett önskemål sedan tidigare
men serverbytet tog all energi i våras.
och det finns fler saker som har högre prio än det.
Som sagt, och de spelar väl egentligen ingen roll heller när det är så lätt att klicka på den man vill ha upp. . Mors. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem