Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Leiake

Leiake

Någon som vet var leiake tagit vägen?
Saknar honom här på forumet.

Har sett att enligt hans senaste inlägg har han blitt sjuklig. (hans senaste inloggning här var 23/9 kl. 15:48)
Antal svar på detta inlägg: 65
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Otroligt tråkigt att höra! Jag är inte här särskilt ofta, men de gånger jag är det har alltid leiake alltid varit närvarande och spridit trivsel omkring sig. Alltid beredd att hjälpa och tycka...nu har världen blivit lite gråare. R.I.P. leiake!
Vila i frid leiake!

Du var ett original med dina små lustigheter som Byakrogen, Fabrikare, Fräckisar m.m

Forumet kommer inte bli detsamma längre utan dig, men det är väl så när originella peroner går vidare mot pärleporten. Du kommer vara saknad!

Ja, det var tråkigt att höra.

R.I.P. leiake
Annons
Fick veta detta tråkiga besked, at Leiake har tagit ner skylten,, vi har tappat en god vän på detta forum,, och förmodligen åxå i hela jordelivet men vi får hoppas det finns änglar där i dom sälla jaktmarkerna , och heder över hans minne
låt os aldrig glömma honom
Fick veta detta tråkiga besked, at Leiake har tagit ner skylten,, vi har tappat en god vän på detta forum,, och förmodligen åxå i hela jordelivet men vi får hoppas det finns änglar där i dom sälla jaktmarkerna , och heder över hans minne
låt os aldrig glömma honom
Trist. RIP leiake.
Jag har förlorat en själsfrände , vi hade samma åsikt om saker och ting.
Vila i frid Leiake!

Trist, uppskattade inläggen från Lejake.
Ett i många avseenden ett original, men ett mycket trevligt sådant. Han hade stor sympati och lämnade ingen i sticket här på IS. En vilja att hjälpa andra in i det sista. Han finns nu uppe i molnen. RIP Leiake! Jag kommer att sakna dig men livet måste gå vidare för vi som är kvar.
Med stor sorg och saknad...

Leiake hade lösningar på allt, fabrikare ett leiakebegrepp som jag i absoluta nödfall har återställt min dator med, några gånger...

Synd att det inte programmet går att göra så med våran leiake...

Rip Leiake!

PS.
Tyvärr vet jag inte vad bokstäverna RIP står för?

Men som sagt av ni andra, RIP Leiake!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem