Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Leiake

Leiake

Någon som vet var leiake tagit vägen?
Saknar honom här på forumet.

Har sett att enligt hans senaste inlägg har han blitt sjuklig. (hans senaste inloggning här var 23/9 kl. 15:48)
Antal svar på detta inlägg: 65
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

RIP Saknar.....
Nämen !
Vilken sorg att se allas vår Leiake är borta för evigt ! kommer minnas han som en trevlig person med stor gnutta humor i allt å inget .
Jag får hoppas han inte plågades innan han somnade in för färd mot evighetens land !
Kan vi inte göra en fabrikare på honom ! eller en återställare ,du får inte vara borta leiake .
men jag förstog av ditt sista inlägg att tiden var inne ,hoppas du fick somna in bland dina nära å kära .
I ljust bevarat minne jag önskar dig leiake en vila i frid och ro .
Från din kära vän fjällkobonde
fjällkobonden, snyggt skrivet. Tiden tar alla till slut. En livaktig röst har tystnat. Minns den gången när Björn Ranelid som i allas ögon kanske inte är den mest populäre, men han gick fram och åter på Skansen-scenen och filosoferade. Det handlade egentligen om att vi alla måste en massa saker i livet, i alla format.När han var klar med alla tankar så avslutade han med orden; Det finns bara två måsten i livet. Vi måste födas, och vi måste dö. De orden glömmer man aldrig för det stämmer ju så enormt. En massa andra måsten går faktiskt att slippa, man bestämmer själv. Ha en bra dag. L.
Annons
Tack L !
jo jag vet vi skall alla vandra den vägen men känns tomt utan Leif på forumet ! det är bara så.
Tro mig jag vet pappa dog för snart 6 år sedan och mamma dog för 17 mån sedan så jag vet hur det känns .
Måste bara med anledning av saken sätta en sista hälsning med sång och musik. Fin inspelning också av den kända psalmen. Må gott nu.
http://www.youtube.com/watch?v=eGu5K8xWNSE
Det var verkligen tråkigt att höra.Vilken underfundig humor och med glimten i ögat.
Jag är chockad!

Har varit bortrest sedan i slutet av augusti och går in och kollar här, nyss hemkommen.

Det snurrar i skallen.

En av dom bästa kompisarna här är borta.

Han var så rå och hjärtlig.

Jag gillade verkligen att tjata med honom.

Tänkte ofta på dej förrut och det fortsätter jag med.
R.i.P leiake! Jag blev chockad när jag läste här på is forumet att allas våran leiake inte finns med oss längre. Har många roliga minnen från hans inlägg här på is.
Trist, mycket trist att Du inte finns med oss längre!
Så tomt det kommer att bli här på forumet.
Nej, så tråkigt . Har haft strul med min nya fiber i 4 månader och har inte varit aktiv med datorn. När det äntligen blev fixat (igår) så får jag läsa detta tråkiga besked. Vila i frid Leiake.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem