Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Kung Ibra och Drottning Silvia

Kung Ibra och Drottning Silvia

Kung Ibra och Drottnig Silvia.
De är två av Sveriges största megastjärnor, som också gör avtryck i intrnationella medier. De två möttes häromveckan i Paris. Mötet uppmärksammades såväl i Svensk TV som internationellt. Drottning Silvia var klädd i en passande hatt och bar en röd enkel yllekappa. Kung Ibra kom som sig bör iklädd en mörk välsittande kostym och bar en oklanderligt vit skjorta. Silva tittade upp och log ett intagande, strålande leende mot Ibra. Kung Ibra å sin sida tittade ned på Silvia och log sitt allra bredaste leende, som slutade strax under öronen. Ett uppmärksammat möte, inte minst av fotografer och journalister.
Tidningen Kurier Österrike skrev. " Schau mir in die Augen, Kleines. So hat sie ihren Carl Gustaf schon lange nicht mehr angestrahlt. Beim Besuch in Paris traf das Schwedische Königspaar auf Star-Kicker Zlatan Ibrahimovic. "
Ungefär så här kan det väl tolkas. " Se mig i ögonen ,lillen. Det var länge sedan som hon log och strålade så mot sin Carl Gustaf."

http://kurier.at/menschen/international/koenigin-silvia-schwaermt-fuer-ibrahim
ovic/40.743.671/slideshow
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

Hier stimmt es besser.

http://tinyurl.se/uygi
Ingen av dessa imponerar på mej,

Vanliga människor utan stora krav är mina idoler. Dom som snyter sej i näven är usch för mej.

Finns det några fler än jag som är djurtokiga?

Om så är fallet så vill jag gärna att ni berättar om era småttingar, och vill ni ha passning så är jag tillgänglig.

Om det är en kamphund, marsvin, undulat, orm, leguan eller en söt kisse, så är jag bra på att ta hand om dessa.

Kan även tänka mej ett övertagande mot rimlig ersättning.
Nu hamnade jag riktigt fel.

Vad har Knugen och hans anhang med mej att göra.

What is dat. Nazister, marxsister, Rasister, Moderater, Jehovas Vittnen, Muslimer,
Judar, Kristna, Buddister, Islamister, och så vidare,

Det som gäller är min egen tro, och den förkastar jag inte!

Annons
God dagens. En enda liten kommentar om denna sak. Så dödligt less på allt tjat om denne "IBRA", alla som skriver och refererar glömmer alltid bort att laget består av elva spelare. De andra tio på planen är de som gör grovjobbet och spelar fram bollen till "hjälten" som bara har en enda sak att göra, peta in den i målet. Och att det sedan se ut som att den samme numera äger alla lag han spelar i är ju också en underlighet av stora mått, var som helst, hans, hans,. hans. Nä nu ska jag sluta innan det går ut över någon annan,hahaha. Ha en bra dag Nya.
Ja du lagera, det är inte lätt att vara ett geni idag! Jag tror inte att de andra är lika bra på att avsluta anfallet som Zlatan gör det är detta som gör honom unik.
Det ser ut som om Klubbstyrelsen i.a.f. har upptäckt det annars hade han ju inte varit miljardär idag. Det är likadant överallt i samhället det är bara toppen eller topparna som får betalt de andra finns där bara för att göra arbetet för en spottstyver av vad toppen tjänar. Och sedan skördar toppen äran av resultatet!
Hela samhället är ju uppbyggt så.
Ungefär så ja, grejen är bara det att det finns flera genier, frågan är bara vilken plats i laget de får.Målvakt, försvaret, mittenspelarna, genier lite överallt, men bara så att press och radio/tv har så lätt att glömma bort dem. Men, livet är nu så och med samhället är det ju så som du menar med. Tur man bestämmer själv vem man ska avguda. Hälsn. L.
lagera Som alltid ett nöja att diskutera med dig för du har så kloka åsikter och sedan skiljer du på sak och person. Det uppskattar jag. Hälsn.Seal
Det har alltid varit så oavsett om de hette Ibrahimovic, Brolin, Börje Salming eller något annat. En har alltid varit i fokus och de andra lite vid sidan om, så detta är inget unikt
DedaPera, helt klart är det på det viset. Kanske beror lite på att man inte tänker hela vägen. Kära Örebroare som sagt när den höge befann sig i Arboga kan väl ses som ett liknande fenomen,hahaha. Och tack för det och desamma Seal, en gör så gött en kan. OK, må gott .
Det blir ju alltid lite tjatigt runt megastjärnor som Ibra. I princip så håller jag med dig Lage, men denne Ibra gör mer och bättre reklam för Sverige än alla andra svenskar just nu. I Kina är han jättestor och det är mycket tack vare honom att Volvo nu kan starta ett 3:e skift i personbilstillverkningen pga efterfrågan från Kina.

Så jag kan stå ut med denna idoldyrkan för allt det positiva han gör för Sverige.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem