Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: TV, film och musik

Kung Ibra och Drottning Silvia

Kung Ibra och Drottning Silvia

Kung Ibra och Drottnig Silvia.
De är två av Sveriges största megastjärnor, som också gör avtryck i intrnationella medier. De två möttes häromveckan i Paris. Mötet uppmärksammades såväl i Svensk TV som internationellt. Drottning Silvia var klädd i en passande hatt och bar en röd enkel yllekappa. Kung Ibra kom som sig bör iklädd en mörk välsittande kostym och bar en oklanderligt vit skjorta. Silva ...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2

Aha,,pedhan, klart visst finns det fördelar också, men det finns flera som gör sådant. Och inte för att man vet men skulle knappast tro att han gör gratis reklam för Volvo-bilen. Klart det är bra med positivt utspel för landet, ingen tvekan om det. OK, natten är inne, hälsn. L.
De representerar Sverige med bravur
det är det inte många som gör bättre
Göcke, helt klart kan man säga det, med betoning på DE, hahaha, förlåt mig men man ser och hör och tänker. Ha en bra Lördag nu i den "vita" vintern ? Skönt att man slipper skrapa och borsta ändå. Hälsn. L.
Annons
ibland undrar jag vad man ser/hör/tänker

den vita vintern lyser med sin frånvaro

skiner solen är jag nöjd
Vi har ju haft (har) en del "ambasadörer" som har lagt Sverige på världskartan och då tänker jag på Ingemar Stenmark, Björn Borg, ABBA, Roxette, IKEA, Volvo och nu så håller Ibrahimovic det vid liv (hur illa man än tycker om han personligen) och det ska vi klart vara tacksamma för.

Ja snön lyser med sin frånvaro och den saknar jag nu i dessa mörka vinterdagar
Absolut, solen gör ju en glad, vita vintern är nog ett minne blott, och som sagt, man överlever. L.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem