Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Val av internet-TV-leverantör

Val av internet-TV-leverantör

Du som bor i privathus/hyreshus. Inget framkablat.
Vad har du för TV- och internetleverantör?
Telefon mobil i så fall om paketavtal.
Vilka alternativ finns idag?
Dottern har haft Telia men de har förändrat kanalutbudet och höjer avgifterna, ingen bra kombo.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Till TV, Canal Digital och en Paraborn , (heter det så??)
Till Telefon, Tele 2 !
PS. Tele2 även till datorn !
? förändrat utbud är ju vanligt idag.

Telias
http://korta.nu/Tx5
Annons
Både kanal 5 och 9 är bra kanaler, som jag skulle bli mycket
besviken att förlora!!
Säkert kommer Telia att tappa många kunder !
Om man är över 55 år så har Comviq ett bra abonnemang fast pris 195 kr i månaden och surf på det på 6 GB i månaden i 4G-hastighet och tror att inte är några skillnader på dom och Tele 2
Hej, Canal digital har på något sätt överlämnat ett av deras utbud, ett så kallat basutbud för 168;- till Bredbandsbolaget där det skulle visst bli en enorm höjning av en krona till 169;-, men nu får vi se tiden an till den 13/4 när det ska vara färdigkopplat . Man har ju haft 23-24 kanaler inklusive lokala kanaler, men det ryktas om att just femman och nian kanske inte blir kvar, och som pensionären antyder, bra kanaler och så är det ju, man vill ju ha kvar Saturday night Live , bara den på nian alltså. Amerikanskt parodiprogram på kändisar som Partaj till ex. Sedan blir det visst stopp att spela in på en vanlig video också sägs det, inte heller så kul. Ok, vi får se. Hälsn. L.
Telia har kanal 5 och de andra som de bråkade om avtalat och klart igen. Det är alltid pengarna som styr. Det borde vara fler dana här stopp så kanske tittarna får utbudet billigare till slut.
Hej Göcke, vi får se vad som finns kvar när B-Bolaget den 13-e ska slutföra sitt avtal, man kan ju byta om man vill också. Livet går vidare. Pengarna börjar alltmer överta makten som sagt. Hälsn. L.
jag tittar bara på en kanal i taget, så det stör mig inget.
och det är längesedan jag glodde på TV hela dagarna.
och jag är så J... trött på reklamen , och tidningar mm

det är så himla skönt att man kan vara utan //stänga av när man vill//

hoppas att man snart kan göra det med alla räkningar också..

OT men det är underbart att våren kommer till alla nu..
Jag är en trogen telia kund!
Har nu fått tillbaka alla kanaler som har varit borta deras suport är jätte bra att ha att göra med dom fixade så att jag fick 3 månader gratis tv.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem