Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Swedbank internetbank

Swedbank internetbank

Idag när jag skickade en bankgiro inbetalning och skulle skriva ut den så gick det inte. Det som skrevs ut var Sida 1 av 1, uppe i övre högra hörnet. Jag provade både med en Canon och en HP skrivare. Samma sak med bägge. Det har aldrig tidigare varit problem att skriva ut mina bankgiroinbetalningar. Jag använder Windows 7 och Internet Explorer 11.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

båke är det nätverk skrivare
Göcke. Canon skrivaren är i nätverk men inte HP skrivaren. Min teori är att den senaste uppdateringen från Microsoft som ställer till det. Vet inte var jag hittar dem och kan ta bort. Sedan installera dem en och en för att köra uteslutningsmetoden.
testa istället att skriva ut till en XPs fil
innan du labbar med att ta bort något..

och bocka för använd mjukvarurendering under avancerat
första raden. Något hände under senaste uppgraderingen , så det kommer säker ett par fixar snart för de utskriftproblem som blev.
Annons
Själv kör jag win 8 och där är inga problem med utskriften
PerAsk kör du mot nätverksskrivare eller rent usb anslutet
USB skrivare HP Officejet 7310 all in one
Oki PerAsk , jag har stött på ett antal som kör blandat och där ser det ut att vara problem med att sidan som skall skrivas ut från banken stänger IE, men bara när man kör på nätverksdrivrutinerna, aldrig till en fil ..
Jag kör mad en HP Photosmart 7520 All-In-One över trådlöst närverk och har inga problem att skriva ut när jag vill detta från Swedbanks sida. Har W7.
Skriva till fil som Göcke föreslår går inte. Jag kan inte bocka i den rutan skriv till fil. Nu visar det sig att det är allt på internet Explorer som inte går att skriva ut, och inte bara Swedbank.
Hej båke, utan att vara insatt helt i saken men, jag brukar kopiera och klistra in texten i ett nytt word-dokument och sedan skriva ut den vägen, men som sagt, vi har kanske olika tekniska apparater, du kan ju testa kanske. Hälsn. L.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem