Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Övrigt

Facebook

Facebook

Sitter vid datorn och slötittar på facebook. Då dyker det upp förslag om vänner jag kanske känner. Det första namnet som dyker upp är Leif Åkesson, alltså vår Leiake!!! Kändes väldigt obehagligt. Fick rysningar.
Antal svar på detta inlägg: 8
Joanna, livets gång för oss som finns kvar. För min egen del finns inte denna FB i datorn, men man hör och ser ju att den verkligen är till. Finns snart inte ett enda inslag i media där man inte ska "gå in på etcetc", nästan nere i nyfödda åldern till och med. Men en sak, var och en avgör själv. Om du skulle tänka tanken, nog kan man väl avregistrera medlemmar om man vill också? Hur som, det var synd att det skulle sluta så för vår vän Leif Å, men vad gör vi? Må gott nu. L.
hur ni än tänker så blir det fel..

gör ni något på internet, så registreras det.

och dör ni så måste anhöriga ombesörja att konton avslutas på rätt sätt.

annars så har vi ett oändligt internetliv som det ser ut i dag.
Göcke, sant det med, man lär så länge man lever, som någon sa. Vår vän Leif kanske inte hade någon som ordnade sakerna i den världen. Må väl.
Annons
lagera , jag har kontaktat FB om detta i dag, får se om de kontakta mig.

annars å ligger det på de efterlevande.

radera Leif från internet går inte att göra , men att meddela att han har lämnat oss är ofta möjligt på alla konton man skapar.
Sorry Göcke,,läser detta nu först, och de stämmer ju allt där. Om nu efterlevande kommer åt sakerna, men att meddela att så är fallet är ju möjligt också. Få se hur det slutar. Hej.
Hej RIP Leiake

Visste inte om att han fanns på FB, trots att vi bott grannar här i Partille innan han flyttade till Mariestad.

Kan ngn hjälpa mig att få se denna hemsida, tack


Med vänlig hälsning

Masken
https://www.facebook.com/leif.akesson.169?fref=ts
Tack Maud

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem