Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Låg aktivitet

Låg aktivitet

Det är väldigt låg aktivitet här på internetstarts forum nuförtiden. Jag saknar LeiAke. Han kunde få igång forumet.
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej Brinken, som sagt till och från, vi får ju inse att livet även består av andra saker, men i morgon blir det luft i luckan när ni ska få mina problem att lösa,,alltid något kanske. Sedan har ju kanske alla TV-program tagit över en hel del tid också. Men, vi kör på. Godnatt. L,
Ett forum där man inte får diskutera politik, kan aldrig mäta sig med de hundratals politiska grupper som finns på FB. Jag var själv aktiv här för några år sedan och finns nu enbart på FB, har träffat på mängder av gamla internetstart användare, som lämnat av nämnd anledning

Tyvärr, för hade man kunnat ha ett blandat utbud ned en kategori för politiska inlägg så hade jag och många med mig varit kvar här....
Hello, det finns ju annat också i livet än att sitta vid en dator, och speciellt klart är det ju nu i den här årstiden, solen och ljuset lockar ju mera till utfärd etc, nog håller sidan sin stil i all fall och är ett klart ställe till umgänge och både frågor och svar kan man hjälpas åt med att lösa. firas solen och njut. Hälsn.
Annons
MIST, jag är glad att detta forum hålls rent från allt djä-la politiksnack.

Där finns lika många åsikter som det finns medlemmar + fler åsikter.

Leiake, ja den gamle Partille-bon, en grabb med hjärna som sålde bilar med stjärna. Flyttade hem till Mariestad, och det var nog saknaden av Sävedalens korvkiosk som sänkte honom RIP Leiake. Ingen "gammal" IS räv kommer nånsin att glömma dig.

Tycker vi tömmer en bägare för att hedra minnet av honom
Ja, Leiake var en kille som jag gillade, rakt på sak, inga några krumbukter och fjäskande. Var hjälpsam med en annons i GP, som tyvärr inte gav något resultat.
Vila i frid, Leiake !
RolleBe, så sant som det är sagt. Synd att vi inte fick ha honom kvar här inne. Skapade alltid prat och åsikter inom ramarna för gott uppförande. Må han ha ett lugnt liv där han nu befinner sig. L.
Lite tråkigt med att Leiake fortfarande finns kvar på FB, jag får ofta upp honom som vän förslag, och hans sida finns kvar, FB borde plocka bort konton som inte varit aktiva på ett par år.

F.ö så håller jag med om hans förträfflighet, kan avslöja att han och jag ibland diskuterade politik privat, men de inläggen han publicerade här var avgörande för många, och det enda som höll mig kvar som aktiv, eftersom politik är Tabu
Trevligt att se dig här iaf Mist, jag har mina aningar om vem du kan vara, jag pekar åt ett visst väderstreck, rätta mig om jag har fel... ha det gott...
Som sagt, ordning och reda ska det va. Forumet är ju inte menat att vara någon slags boxningsarena utan en daglig allmän plats där man kan fråga, svara och trivas tillsammans oavsett tillvaron i övrigt. Må gott alla. L.
Leiake , hade sina bra och dåliga sidor , som alla andra.

Välkommen åter MiST men är du 2år kan du inte varit med när Leiake härjade här på Forumet.

och med härja menar jag att han gillade att provocera
han myste när alla trodde att han var moderator på Internetstart.
han myste ännu mer när han fick oss moderatorer att jobba ännu mer
och han trodde sig tala för alla.

Det han slapp var alla elaka mail , mm som kom oss till handa som moderatorer.

Nej vi valde rätt att inte ha politik som rubrik i forumet eller religion.
Livet är mycket mer än att hata varandra.

Forumet är och blir vad ni medlemmar gör det till.
och så länge jag inte behöver moderera så vet ni att ni är på rätt väg.

Med vänlig hälsning / Göcke /moderator på Internet Start

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem