Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Gratis mobil

Gratis mobil

Hej
Jag har blivit erbjuden att få en ny Samsung 8 mobiltelefon mot en fraktkostnad om 9 kronor.Kommer jag att bli blåst på 9 kronor vilket jag kan stå ut med-eller åker jag på andra kostnader.Känner ni till något om detta?
Tacksam om någon ver
Antal svar på detta inlägg: 7
Du blir blåst och riskerar dessutom att få ett abonnemang som du inte vill ha.
http://m3.idg.se/2.1022/1.680443/se-upp-facebook-bluff-utger-sig-for-att-vara-m3
---kranger-galaxy-s8-for-20-kronor
Tack för svaret.Det låter för bra så jag avstår.
Annons
Det gamla talesättet gäller fortfarande: "Om något låter för bra för att vara sant – så är det ofta det!"
Det j-aste är att dom aldrig ger sig. Jag har "vunnit" en Ipone i Oktoberdragningen och dom påminner mig var 14:e dag om att jag skall betala 5:- för att få den. Det värsta är att jag inte vågar klicka på att avbeställa detta. Jag bara kastar mailet. Få se hur länge dom orkar, själv orkar jag kasta mailen resten av mitt liv.
Ta för vana att Googla erbjudande om mobiler för 1 kr och liknande. Då ser man oftast vad det går ut på. Men även ordspråket "Om något låter för bra för att vara sant – så är det ofta det!" gäller framförallt på Internet. Jag har för mig att det är en rysk sajt som undertecknar sina fantastiska erbjudande med Expressen, SVT och M3 bland annat. Man erbjuds lösa ut en mobil för 20:- men man förbinder sig att teckna ett abonnemang för mer än 700:-/månad för ett program=Blir dyrt..
BoboSlacke: Blockera mailet en gång för alla i din e-post.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem