Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Terrorism

Terrorism

Eftersom Sverige ar ett sadant fredligt land jag tror att det INTE kommer drabba Sverige, men det kan ju naturligtvis vara mojligt! Tyska ambasaden ar ju ett exempel.
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

England är också ett fredligt land, men det jag undrar över är hur vi i Sverige skulle reagera ifall det skulle smälla i Stockholm. Hur stor skulle vår tolerans mot araber och muslimer vara!
Dessa självmordsbombare måste man se som psykopater och fullständiga idioter. För religionerna världen över har ett gemensamt och det är kärleksbudskapet. Det måste man hålla i minnet hur illa det än ser ut.
Tyvärr har inte den muslimska världen taget dom nödvändiga demokratiska stegen som kristendomen gjort, men dom är på väg.
Ja Putte.
Dar har du lite ratt, men om det skulle handa sa skulle det nog droja ett tag med tanke pa att det flesta lander blir lite mer forsiktiga efter katastrofen i London.
//Daligt svar pa ett svar! :b
Hej!

Putte Gun:

Kom ihåg att vi hade våran Luther med dom 18 teserna...
Det har inte Islam haft än...
Annons
Du... Bubblan!

Vad har det med amnet att gora?
Vill bara påpeka att terrorism finns redan i sverige händer något dåd per år, senast eldad en grupp terrorister upp en bil utanför ryska ambasaden tror jag det var, De använde en brandbomb som de detonerade när abasadpersonalen hade stigit ur bilen. De har funnits i sverige i flera år men har än inte dödat någon men det är bara en tidsfråga. SÄPO känner till dem sedan länge. Men jag antar att de inte luskat ut vilka de är ännu.
Verkligen?
Det visste jag faktiskt inte...
Nagon annan som har nagot att saja om detta?
Hm... Terrorism fanns inte förr. Det är något USA självt har skapat. Dom har fått ett motvapen som dom inte kan kontrollera, se på radarn, eller få information om. Terroristernas feghet ligger i att dom riktar sina attacker mot civila… och inte militära mål! Det är tragiskt!!!
... självmordsbombare, ska det givitvis vara.
Jag kan inte fatta VARFOR de siktar in sig pa civila!
Det ar bara sa ***** FEGT!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem