Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: InternetStart

Fel på sökfunktionen?

Fel på sökfunktionen?

Hej på er

Jag upplever ett fel med sökfunktionen på IS startsida. Jag söker på google via internetstart men väldigt ofta och hela tiden i dag kommer jag inte vidare utan sidan blir blank. När jag skriver google i webbläsarens adress fält på datorn så kommer jag till google och allt fungerar. Men inte via internetsrtart. Upplever fler än jag samma problem? Vad är det i så fall som är fel undrar jag?

Mvh

Brickan
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Det är rätt brickan att det är blandad kompott på googlesök , när du kommer till svaret att den inte hittar , välj bilder och sen hoppa till baka till Alt så får du sökningen

jag håller det öppet ett tag för att se hur det utvecklar sig
Hej Brickan,

Ja det verkar ha kommit en uppdatering från Google som vi får anpassa oss till. Nu har jag uppdaterat sökrutan så prova gärna nu så hoppas jag att det fungerar bra igen!
Fungerar inte
Annons
testa igen rutan
Fungerar för mig, men går det att få så att den öppnar upp i ny flik?
Har också problem med googles sökfunktion i Internetstart, men mitt problem är att när man söker nåt så kommer inte de alternativ upp som fanns förut i övre vänstra hörnet, bl.a. "bilder". Den funktionen använder jag lite nu å då, blir besvärligt utan....
TN , den nya sökfunktionen google tillhandhåller ser inte ut att ha den funktionen
när man använder den i denna nya versionen..

och funktionen med att öppna i nytt fönster finns inte heller

vill ni ha alla funktioner så är det google.se man får gå till
det är ju inte svårt att lägga till det i egna länkar

själv saknar jag också dessa , så jag kör direkt på google.
eller så öppnar jag två flikar av internetstart

Med vänlig hälsning /göcke
Hakar på det här med sökfunktion på startsidan.
När jag använder IE så öppnar inte SvD:s sidor. När jag använder FF går det bra även om det blir lite segt med en omotiverad fördröjning.
Gäller W7 med uppdaterade webbläsare.
PS. gäller även om jag tar SvD på nyhetsportalen lite längre ned på startsidan.
Göcke, tack för info, lite trist dock. Ska testa d du föreslår. Vad är vitsen med att öppna 2 flikar?
TN, vitsen är att du då kan söka i google sökfältet i den ena fliken. Även om jag tycker att Google har försämrat denna funktionen.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem