Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Chrome historiken flikar

Chrome historiken flikar

Jag hade 20+ flikar uppe för ett par dagar sen och sen så stängde jag ner alla på en gång som jag brukar göra för att det ska gå snabbare att ta fram dom igen ("nyligen stängda") när man har startat om datorn -men av nån anledning den här gången så funkade inte det. Första gången det strulade.

Så jag provade att försöka hitta alla genom chromes historik och hittade några -men chromes historik system har en irriterande förmåga att automatiskt "uppdatera", gå tillbaka till "dagens" datum efter nån minut efter att man har försökt att hitta flera veckor gamla sidor igen och det tog tid. Jag var till och med noga att bara ha historik fönstret uppe (inga andra fönster existerade) om det kunde hjälpa till chromes historik att inte uppdatera automatiskt...-men det gick ju uppenbarligen inte iallafall.

Går det och hur ska man då stänga av, välja så att den inte går tillbaka till dagens historik utan stannar kvar där man vill vara kvar och leta efter gamla sidor?.

Tacksam för hjälp
Antal svar på detta inlägg: 2
ser inte ditt problem , men är du inloggad i google och synkar dina inställningar ?
saknar feedbacken !
ställer ni en fråga så var vänlig att svara

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem