Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Com Hem

Com Hem

Har en TV som inte har digital mottagning.Snart utan anslutning eftersom Com Hem enbart kommer sända digitalt.
Finns något enkelt sätt att få min LG Plasma TV att bli digital.Vill helst inte ha Com Hem box som jag antar man får betala abonnemang på.
Tacksam för hjälp o tips.
chrille2
Antal svar på detta inlägg: 6
köp en ny tv
Ja visst.
Tillsammans med 500.000 Com Hem kunder som drabbats av nedstängning.
Ett lyft för TV handeln.
chrille2
Intressant utveckling
Om de är kodade så räcker inte en digital mottagare.
Annons
Vår digitalbox av märket Humax kostar 593 kr (inklusive frakt, miljöavgifter och fakturaavgift).
https://www.comhem.se/tv/bestall-box

Komplettera din tv med en digitalbox
Äldre tv-apparater som inte klarar av att visa digital-tv, behöver kompletteras med en digitalbox. Boxen installerar du enkelt med några kablar och därefter kan du se alla dina digitala kanaler. Vår digitalbox av märket Humax kostar 593 kr (inklusive frakt, miljöavgifter och fakturaavgift). Digitalboxens specifikationer.

Fyll i dina uppgifter nedan för att beställa digitalboxen. När vi har behandlat din order skickar vi en bekräftelse till den e-postadress som du uppgett. Boxen finns sedan att hämta hos ditt närmaste uthämtningsställe inom en vecka från det att bekräftelsen skickats.
Har man redan basutbudet på 24kanaler är ju boxen en droppe i havet
Ni betalar redan för de kanalerna . Men sen kan man tycka att. Boxen borde de dela ut gratis när de endå tvingar på er tekniken.
Här har ju fastighetsägaren ett ansvar också.
Hej Bertil.
Tack för svar. Har redan beställt en digitalbox.
Men har två TV apparater.
Boxen tar ju bara en TV.
Kan man från den koppla in TV nr 2 på något sätt?
Har dessutom från min dator en kabel till en av TV apparaterna

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem