Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

23år med internetstart

23år med internetstart

23år med internetstart har det blivit, och det var i början Netscape som var mångas webbläsare i början, många OS testade vi i barndomens internet.
På både stordatorer och på den tidens arbetsstationer från IBM. Appel hade sitt eget OS och PC-marknaden sitt. nu har vi ännu mer plattformar att testa men kanske inte så många webbläsare som avviker.
Jag är glad att fått uppleva internetstarts egen resa genom åren och att Daniel orkar hålla i gång den. titta gärna på hur Internetstart har förändrats
under /Om Sidan/ längst ned
Tack Daniel för dessa 23år det har varit en rolig resa med Internetstart
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Jag flyttade in i den lägenhet jag nu bor i 1999 och då hade jag redan haft IS som startsida ett bra tag. Och jag håller fast vid den fortfarande eftersom jag finner den väldigt användbar. Har också rekommenderat ett antal vänner och användare att lägga in den som startsida.

LuckySwede du var med från början.
Göcke.

Jag var nästan helt säker på det. Jag vill till och med minnas att jag pratade med Daniel när han utformade den.
Annons
Godmorgon!

Jag har också IS som startsida och haft det länge, inte från början men nästan, gillar den jättemycket!
Tack för en mycket bra sida, här har man 'dryftat' många saker!
Medlem sedan: 2006-01-30.
Tack för en jättebra startsida, har varit med sen återstarten 2006, har för mig lite tidigare än så. Fick tips från min tidigare jobbarkompis (sign: xyz).
Tack än en gång.
Började jag använda IS när det kom, har övertygat många genom åren. :)
Tack nu fick jag svar på det jag grunnat på. Går man till sin profil ser man ju när man gick med i Internetstart. Jag har inte fått det att stämma med att jag gick med 2006, har ju haft för mig att jag var med många år innan och att jag hade nytta av sidan på mitt jobb som pensionerades från 2005.
Tack Göcke för upplysningen.
många hade internetstart som startsida redan före 2006 men det registrerades inte som nu. tack alla och ha en bra jul nu /göcke

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem