Torsdag 1 maj 2025 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Undermappar i Outlook new

Undermappar i Outlook new

Jag har några mejl adresser och i varje har jag några undermappar som jag sparade viktiga mejl i.
Detta funkade utan problem, men idag såg jag att alla undermappar var tomma. Hjälp!!!
* Mejladresser som jag har i Outlook new är bla. Gmail,com och Telia.com Samma problem även när jag kollar mejl på mobilen.
Antal svar på detta inlägg: 4
Kan du starta outlook classic och finns de där. Eller är underkatalogerna i molnet som krävs i nya outlook new
Jag har aldrig använd molnet. Hur kan jag starta Outlook Classic ?????
När jag gick över till Outlook New då fixade jag mina mail adresser ( med stora svårigheter och din hjälp) och fixade mina undermappar som jag ville, sedan började jag spara viktiga mail i dom. det fungerade någon månad, och sparade mail var kvar i dom mappar, men nu plötsligt alla under mappar är tomma.
Jag undrar om det är begränsat tid som sparade mailen kan liga i undermapp och sedan resas dom automatisk.
Annons
nej det är när microsoft ställer om till outlook new från outlook classic och när de ställer om mail till outlook new som de sabbar allt för oss outlook new kommer inte att ligga lokalt på datorn som förr utan det ligger i molnet
och tvingar oss att använda deras molntjänster även att lagra andra mail anslutningar allt ska in i deras moln om vi vill ha en mail app
det är helt sjukt hur det har blivit
det är AI som ställer det på sin spetts både google och microsoft tävlar om att deras AI ska vinna

Sida:
1

Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

Logga in eller klicka här för att bli medlem