Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Registrering för inlägg i forumet.

Registrering för inlägg i forumet.

Kan det inte vara dags att lägga in registrering för att skriva och svara på inlägg i forumet?

någon enkel form så man kan välja att man alltid är inloggad när man besöker sidan om man vill det..

du kommer ju rensa bort många av de oserriösa inläggen på det.


hehe nu är det nog många som kommer klaga på mitt förslag..:)
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

inloggning tar tid och att regga sig med . Detta kan leda till att man struntar att skriva då det krånglar till det .
Att vara anonym är också bra då man kan ha en åsikt som ogillas utav alla.

Jag tycker det är bra som det är och de som inte gillar det kan ju hitta ett annat forum
bye bye
Skall det verkligen vara så, att omjag svarar på detta gamla inlägg, så skall den placeras som högaktuell?
Micke03, jag håller fullständigt med dig i detta. Den borde inte hoppa upp i 20senaste trådar eftersom tråden inte är ny. Däremot tycker jag att den skall synas i 20senaste inlägg eftersom det är korrekt.
När gamla trådar dyker upp som senaste trådar så finns risken att nyare trådar som ännu inte fått sina svar glöms bort.

Jag tror dock inte att vi skall diskutera det vidare just i denna tråd. Utan fortsätt då i den tråd du redan startat i detta ämne (som tyvärr har spårat ur istället för att anknyta till det du faktiskt ville diskutera)

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=48999&sida=3

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem