Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Hur hittar alla till IS?

Hur hittar alla till IS?

Det är fantastiskt roligt att så många blir nya medlemmar hos IS. Men jag undrar hur 17 hittar alla hit?

Jag själv fick tips om IS genom en god vän. Är det så för fler "gamla" och "nya" IS-are?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag fick också tipset om IS av en vän.Det är nog så för många och jag har skickat tipset vidare faktiskt till tre nya personer.
En vän till mig som hjälpte mig me datorn hade det å jag såg va bra sidan var å började me att ha den som start sida sen efter ett tag så blev jag sugen på att bli medlem i o m att jag såg så mycke i forumet som jag ville va delaktig i å ta del av , så på den vägen är det , brukar tipsa om den sidan till vänner . Är annars väldigt nöjd får hjälp å svar när jag skriver å så finns det alltid nåt kul att ge sin åsikt i eller nåt i den stilen ( börjar bli lite trött ) så jag skriver kanske lite lustigt

I alla fall så tycker jag att det är en mycke bra sida !
God natt
jag är ej riktigt säker,men tror att jag länkade till sidan.jag har för den vidare till cirka 30 pers men vet ej om de blivit medlemmar??? vet att de är ca. 20 st som använder den fortfarande som startsida, för att de finns så mycke information på samma ställe här.
Annons
Ofta när jag pratar data med pat. nämner jag IS, för det är en verkligt bra sida att ha som startpunkt.
Det har väl blivit några hundra pers tror jag, men sen hur många som verkligen hittat hit har jag ingen aning om....
Alla som jag hjälpt med deras datorer, och andra med för den delen, har jag tipsat om IS och de allra flesta kör med den nu. Själv fick jag veta om IS för ett bra tag sedan av en vän.
Jag sökte på google på ordet "startsida/startsidor" tror jag då jag inte orkade ha 10-20 olika länkar upplagda i favoriter..

Har även rek. IS till vänner, men en del gillar inte IS..

Varför vet jag inte..
Jag gjorde nått i still med Bubben om jag inte minns helt fel....
Det var min sambo som hittade den av en slump o visade mig den. Jag tyckte den verkade bra så den fick bli min startsida i webbläsaren explorer o i mozilla firefox har jag bredband 2 eftersom jag vill ha tillgång till mailen lätt o bekvämt. Har bara varit nöjd med IS är jättebra. Har tipsat den till vänner men vet ej om de har den.
Jag minns inte riktigt, men jag har haft Internetstart som startsida sedan slutet av 90-talet, (-97?)då jag och de flesta bara satt med telefonmodem på 28k.
Då var det viktigt med en ren och enkel sida som startade snabbt.
Sedan dess har det bara rullat på.
Jag har tittat på andra startsidor, men de är oftast rörigare.
Samma som Egil slutet på 90talet modem, någon annan med modem visade sidan och tyckte den var fiffig, tycker jag med....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem