Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Hur hittar alla till IS?

Hur hittar alla till IS?

Det är fantastiskt roligt att så många blir nya medlemmar hos IS. Men jag undrar hur 17 hittar alla hit?

Jag själv fick tips om IS genom en god vän. Är det så för fler "gamla" och "nya" IS-are?
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: «1 2

Jag hade en bra startsida som hette Tjohoo.se där kunde man ha länkar liksom liksom här och så kunde man ha sina mail där. Den försvann för några år sedan det var bara eposten som man kunde ha kvar där Den 30/11 är det slut med eposten också När dom slutade prövade jag en massa startsidor och tyckte den här var bäst även om det finns fler som duger Jag har förresten en annan startsida till Firefox som heter dinstartsida.se men jag använder aldrig Firefoxi På IE7 skall man visst kunna ha mer än en startsida
Jag fick tips av en kompis år 2000.sen dess har det rullat på.
har haft passagen men den blev sämre med tiden.
Hoppas att Daniel och göcke håller i Trådarna i framtiden
Tack till värdens bästa start sida!!!
Jag letade med lyckta under 90talet för att få en startsida som var enkel och inte tung för tröga datorer och gamla telemodem, jag har installerat IS som startsida i många tusen datorer sedan jag fann den optimala sidan (IS). Jag har gjort det med glädje och förvissning om att alla som upptäcker
IS geniala idee, gillar sättet att komma ut på the www.
Annons
Jag jobbar med datautbildning (korta kurser max tre dagar) har massor med elever och jag lär varje gång ut att det är denna sida som är den givna portalen mot internet..

Hittade den själv då jag lärde mig asp..hade nytta av forumet.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem