Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nya moderatorer

Nya moderatorer

Hej alla,

Nu har vi äntligen fått den efterlängtade hjälpen som vi har längtat efter så länge. Stort tack till Noflo och Telamundo för att ni ställer upp och hjälper till moderatordelen!!! Det kommer underlätta för göcke och mig när vi blir flera som delar på ansvaret.

Så på IS vägnar välkomnar jag er som moderatorer Noflo och Telamundo!

Mvh Daniel
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Lycka till säger jag också!
Välkomna Noflo och Telamundo !
Önskar båda Noflo och Telamundo, lycka till!
Annons
Tackar för alla lyckönskningar!
Förhoppningsvis skall vi ju inte behöva moderera så mycket om "miljön" på IS fortsätter att vara lättsam och vänlig. Vi får hoppas att det lättar arbetsbördan för Daniel och Göcke lite så att de istället kan lägga kraften på att utveckla IS vidare.
ånej törs man skriva något dåligt nu !!!!!!!!!!!!!!!!

skämtar bara önskar eder båda lycka till leiake å jag skall nog kämpa så ni får lite å göra va så säkra hahahahaaha
vem vet vad som lurar bakom våra hjärnor hehehehe
Ni får lycka till, Noflo & Telamundo...

En fråga bara...Hur fixar ni det här, lägger ni upp nåt schema när ni ska vara online...för det här är ju inget 9-5 jobb direkt.
Vi har kollat upp detta med ett schema och upptäkt att vi kommer att kunna kolla av nästa hela tiden av dygnet utan schema.
Då vår arbetstider skilljer sig så ifrån varandras.

Men som Telamundo kommer ni inte att märka nån skillnad bara för att vi är fler, enda skillnaden är att Daniel får mer tid till att utveckla IS.

Och till alla snälla som önskar Mig och Telamundo lycka till, vill jag bara säga
jag önskar er oxå lycka till,IS är bra men det kan alltid bli bättre
Ja, lycka till båda två

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem