Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Positiv trend på IS

Positiv trend på IS

Ja, det tycker jag verkligen, de senaste veckornas kontroverser har ebbat ut, och vi har fått tillbaka en trvligare attityd igen.

Undrar vad det beror på, själv tror jag att en av orsakerna är de många nya namnen som dyker upp på Forumet, detta tillför en mycket bättre omsättning på trådarna, nya ideer och ämnen, för närvarande tror jag inte vi har annat än veckogamla trådar, och det gör att man inte känner att vissa ämnen tjatas till oändlighet.

Så alla ni som tillkommit och deltager i diskussionerna, tack för att ni engagerar er, fortsätt med det. Och ni som läser men inte kommenterar, skriv några rader ni också, inte lever ni väl i ett problemfritt tillstånd?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Skulle det vara ett dåligt betyg till alla oss andra... bara för att vi vågar säga vad vi tycker??

Bara en stilla undran
No comment!
Som sagt vi som inte tycker som alla andra blir ju tystade så det kanske är därför det lungnar ner sig periodvis.
Annons
Ja, fast man kan ha synpunkter på många inlägg.
Själv tycker jag att det är alldeles för gulligt med alldeles för många trådar med innehåll som till exempel "grattis på namnsdagen till X" och "grattis på födelsedagen till Y"...
Vad har sånt egentligen i ett forum att göra kan jag fråga mig? Det känns som att forumet delvis tyvärr har övergått till en klubb för inbördes beundran...

Och till er som nu vill säga att det finns andra forum man kan delta i om man inte är nöjd, så behöver ni inte göra er det besväret. Jag vet redan att det är så! Jag ville bara uttrycka min åsikt.

Hejsvejs
Den trevliga attityden tror jag kommer från att många har börjat ransaka sitt år i och med Tomtens snara ankomst. HO HO!!
hej
håller med andreas om dessa grattisar hit och dit, dom gillar inte jag heller. Sen tycker jag inte om när sjukdomar jämförs och det är värk hit och dit, och då klickar jag vidare. Jag försöker intresserat följa med på datorhjälpen som ges, men är så korkad vad gäller det språket, men det är kul att följa med speciellt när ett problem blir löst. Annars gillar jag när det är humor i forumet. Sen har inte jag märkt att det varit så illa som det påtalas.
ps. Vad är trailversion
vet ni vad vi låter micke 03 debattera så får vi se vadsom händer å få se vilka trådar som han startar om de e lika intressanta hm ??????????????????????????????? skärpning micke 03
Tyckare: Tveka inte att starta nya trådar med frågor gällande ord i datorforumet om du undrar något. Det är med alla sannolikhet fler än du som vill ha svar på frågorna.
Fjällkobonde, förvånar mig om du läser alla trådar här på forumet, i så fall hade du observerat att jag var väldigt aktiv i de trådar, som väckte en del uppmärksamhet för några veckor sedan, och denna tråden inte minst har väl satt igång en liten diskussion.
Antingen så uttrycker jag mig fel, eller så finns det folk här på forumet som älskar att missuppfatta, skulle nästan vilja påstå satt det i system.
Meningen med min tråd var att uppmuntra de allra nyaste medlemmarna, och att tala om att de nedvärderande omdömen om folk, som förekom för några veckor sedan inte är vardagsmat.
Men nu har jag väl satt igång en debatt mot min vilja, som flertalet av er som svarat tycks gilla, så nu är det fritt fram att anklaga mig för vad ni vill.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem