Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Positiv trend på IS

Positiv trend på IS

Ja, det tycker jag verkligen, de senaste veckornas kontroverser har ebbat ut, och vi har fått tillbaka en trvligare attityd igen.

Undrar vad det beror på, själv tror jag att en av orsakerna är de många nya namnen som dyker upp på Forumet, detta tillför en mycket bättre omsättning på trådarna, nya ideer och ämnen, för närvarande tror jag inte vi har annat än veckogamla trådar, och det gör att man inte känner att vissa ämnen tjatas till oändlighet.

Så alla ni som tillkommit och deltager i diskussionerna, tack för att ni engagerar er, fortsätt med det. Och ni som läser men inte kommenterar, skriv några rader ni också, inte lever ni väl i ett problemfritt tillstånd?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Nu skall vi vara snälla mot varandra. Det här med att missuppfattas på
ett Forum, är något vi får stå ut med Micke03.Det är som bäddat för
missförstånd. Att folk har mage att hoppa på dig som verkar så snäll och
ödmjuk, är mig en gåta. Men du blir tålig, jag lovar.

Det här med ett otaliga hälsningar på en namnsdag är på gränsen till
parodi.Däremot en födelsedagshälsning verkar trevligt.Du skall få se
vad glad du blir andreas när den dagen kommer.
Micke03: Jag hoppas att du inte uppfattade mitt inlägg som ett påhopp. Jag tycker också det är bra att det är en positiv trend i forumet, bara det att det kanske är lite FÖR positivt och gulligt.
Syftet med tråden, som du förtydligade var för att upplysa nytillkomna om att det inte alltid är negativt här, tycker jag för övrigt var ett bra initiativ!

Leiake: Jag blir säkert väldigt glad för en liten födelsedagshälsning, men däremot en hel tråd som är tillägnad mig med grattishälsningar känns lite onödigt.
Nej Andreas, ditt inlägg uppfattade jag som ett sakligt inlägg i debatten, dessutom håller jag med dig fullt ut, lilte för mycket Gul Gull, men det får man acceptera med så många olika levnadsöden, som finns på ett sådant här forum.

Leiake: jag var ganska kritisk mot dig från början, men det berodde på att jag var oerfaren vad gäller sådant här, men jag har lärt mig nu att dina inlägg innehåller självironi, sarkasm, fräckhet och ibland lite tvivelaktiga omdömen, allt sådant som jag gillar hos en person som jag vill debattera med, så fortsätt på den inslagna vägen, du vinner i längden!
Annons
MICKE03
har varken anklagat dig eller missuppfattat dig å jag sätter inte detta att anklaga någon i system men jag vet de som gör de å de e synd , men om du ger dig in sånna disskusioner som denna så får du faktiskt tåla lite kritik eller hur??
satt å kolla dina trådar å jag tycker de var bra trådar som du startat med bra ämmnen såvarför anklaga å klaga nog om detta
de e kul att du uppmuntrar de nya som kommer till is:forum de är de ingen fel på
så välkommen in i gänget hälsar peter å fjällkossorna på andersons lantbruk lima
hmm..om micke03 skriver bra inlägg, varför ska han då skärpa sig?
Jag kopierar inlägget från PerAsk angående missförstånd.

"Ja, fast man kan ha synpunkter på många inlägg. "

Jag frågar mig menar du alla inlägg generellt, eller bara Micke03:s.

Jag avvaktar svar från PerAsk. Så återkommer jag.
Snart kommer
Fast först är det Lucia!
Undrar om det är försent att börja vara snäll nu , innan julen

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem