Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nu får det snart vara nog

Nu får det snart vara nog

Nej!

Nu får det snart vara nog!!!

Så mycket har jag inte skrivit att det skall företas en varning bara för att jag skriver lite extra på helgerna!!!

Eller vad tycker ni andra???

Jag försöker haka på ämnen som ni andra gillar och i bland startar jag egna trådar men att få en varning bara för det eller banning tycker jag är att ta i för mycket!!!

Jag har ju INTE skrivit nåt politiskt eller spammat ner forumet totalt!!!???

Elller???

Jag blir KNÄPP snart på detta regelverk!!!

Är det 1 eller 2 inlägg per dag/vecka som gäller???

SNART SKITER JAG I DETTA FORUM!!!!

MVH: MistyArrow fd. Bubben!!!

JAG BLIR VANSINNING!!!
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

andreas
Nej, min tanke var när man startar trådar
tex så startas det trådar om när på allt möjligt från gamla bandmedlemmar och dess nuvarande livsituation till yoghurt.
Det andra du skrev om orkar inte bry mig om längre, i stort sätt skiter jag i IS forumet förutom datorfrågor som jag kan svara på. De som vill ha hjälp kommer få det. Alla andra som inte har något vettigt att säga i forumsdelen "Dator och internet" ignorerar jag numera. Man lär ju sig så länge man lever
Detta "felsteg" in i en annan tråd handlar bara om att jag står bakom bubben i sakfrågan men jag förstår även moddarnas situation.
And thats all from me
Göcke:

Nej, så här skrev du:

"Bara för att du bytt nick så så går du på i samma gammla "bubbenstil som tidigare"

Det MÅSTE ju betyda nåt???!!!

VADDÅ jag går på i samma "bubbenstil" som tidigare???

Vill du inte att jag skriver alls eller att jag startar nya trådar???

Det VERKAR som ni vill det....!!!

Om man inte får starta trådar utan att det måste vara en BEGRÄNSNING om hur MÅNGA trådar och hur MÅNGA inlägg man får skriva så får ni väl sätta en gräns för det OCKSÅ!!!

*suck*

MistyArrow, du vet att vi föröker hålla disskutionen via mail och jag försöker att hålla användarna bakom ryggen, men nu har du brutit den koden.

Jag beklagar att du inte försökte att ta det via mail.
och jag tänker inte fortsätta denna tråden och försvara mej eller dej.
Annons
Bubben: Nu när jag tänkt lite på denna tråd så slår mig följande. Dina inlägg är som leiake också skriver ibland lite för personliga och hade kanske varit bättre lämpade att skicka per mail till de ansvariga. Detta inlägg kan man ju se som ett sådant t.ex. Det är nog inte antalet inlägg/trådar du skapar utan i så fall innehållet i dessa.

Huckleberry: Ok, jag fattar vad du menar.

Detta var allt för mig också i denna tråd.
Misty Arrow. Vi hade en liten diskussion imorse om den svenska sjukvården. Tyckte att det var en intressant och lärorik ordväxling, som torts att vi har olika uppfattningar, inte på något sätt urartade.

Tycker också att det visar att man kan föra diskussioner här på Forumet i en hövlig kamratlig ton, trots att man kanske inte är överens, och det skall du ha ett stort tack för! TACK!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem