Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Zlatan svarar inte

Zlatan svarar inte

Hur mycket ska man hålla på och fjanta med en sportdiva??
Skit i honom och låt honom bestämma själv! Sluta skriva om sånt trams,eller är det värdefullt? Fokusera på de som inte är divor och lyft fram dem i stället!
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Jag har inte någon koppling till ngt lag och tycker inte fotboll är roligt.
Däremot som jag påpekade när jag startade tråden tycker jag att man inte ska krusa, lirka och fjanta med en vuxen karl bara för att han är bra på fotboll!! Jag bryr mig inte om varifrån han/hon kommer utan ser till hur man beter sig. Sedan spelar det ingen roll om han spelar som en Gud.
Ignorera honom! Tycker jag alltså.
Börjar luta åt lite rasism... eller?

Henke är bra och det är Zlatan också!
Deras ursprung spelar mindre roll!!

Mirran (för Zlatan och Henke)
Varför skall man inte fjanta, krusa och lirka inför en av världens bästa fotbollsspelare. Om det är det som krävs för att få med honom, så är det väll inte för mycket att kräva av de svenska ledarna.
Den svenska jantelagen står i vägen för mycket, däribland att få se Zlatan spela boll.
NEJ låt både tränare ledning och press fortsätta att fjanta, krusa och lirka för Zlatan så att vi få se de bästa spela.
Eller är det så att vissa av er är avundsjuka på att ingen fjäskar för er, som gör att ni ha denna negativa åsikt om Zlatan.
Annons
Vill han inte spela är det väl bara att acceptera det.. Att krusa och fjäska är ju bara patetiskt..
Ja pellefant så kanske man kan tycka, men om det är det som behövs för att få med honom, så är det det väll bara att fjäska på.
AndersO
Jag håller inte med dig, jag tycker att man kan fjäska för alla om det så behövs för att någon skall uträtta något. Sen spelar det ingen roll om det är en fotbollsspelare eller ishockeyspelare eller någon inom näringslivet eller inom vad som helst. Får det dem att ställa upp och göra ett bra jobb, så tycker jag att: FJÄSKA på
Vad märklig inställning.......fjäska för att få något uträttat,ingen stolthet......jag tolkar ju det som en ovilja att hjälpa till men OK, vi är alla olika!
AndersO, då är vi i alla fall 2 med samma inställning!
Micke03,det är ju alltid något!
Devonrex, dig skulle jag vilja ha som chef på mitt jobb...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem