Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Angående trådar

Angående trådar

Tycker på sista tiden att omsättningen på trådar här på forumet minskar och blir allt mindre intressant, dessutom ligger de kvar i vecka efter vecka.

Tidigare har ju diskuterats att lägga till nya, men jag undrar om detta är rätta vägen. Det är inte roligt om man är borta någon vecka, att se samma trådar ältas i all evighet.

Skulle man inte istället kunna slå ihop vissa trådar, för att få snabbare omsättning, jag tror det hade blivit intressantare, än att läsa månadsgamla inlägg. Jag har själv haft trådar som legat kvar i veckor. Är det verkligen meningen att en tråd som hamnat i arkivet skall hamna överst i sin kategori, för att någon har hittat den och skrivit ett svar, för mig verkar det lite tjatigt, verkar ibland som vissa inlägg "återuppväcks", för att få en hög siffra i läst kolumnen.
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Det blir lätt så här när folk tystas.
Micke03 det spelar nog ingen roll hur man trixar med trådarna när det är precis som Fullast skriver.
Onekligen är det så, att brännbara frågor ger heta svar som i sin tur kan ge heta känslor som i vissa fall går över i rena personangrepp. Mitt förslag är att personangrepp förutsatt att moddarna skiljer på sak och person leder till direkt avstängning. Jag har många frågor jag skulle vilja ventilera med Zacko, massor med leiake, många med Fullast och sist men inte minst brukar denna trådskapare, Micke03 komma med intressanta inlägg väl värda att ventileras. Tyvärr går nu inte detta på grund av kända anledningar.
Ja, och så var det just detta med att skapa trådar vilket är ett problem i sig! När någon försöker utses han genast till klassens Urban och bör hålla igen. Ja, ja ja jag vet om man vill diskutera brännbart material då kan man väl väl gå till en annan sida,.......... såååå jag gör väl det då!
Vilma, vi är helt överens.

Problemet är att jag gillar uppläggningen på detta Forum, jag har tittat på andra, men konstaterar alltid att denna är den mest lättöverskådliga jag kan finna, beror kanske på att omsättninen är så låg.

Jag med många andra önskar att vi kunde få lite mera svängrum, annars är det risk att alla som skriver aktivt snart kommer att tröttna, för om detta hade fungerat efter lite andra principer, så finns det ingen som slår IS.

Snälla Daniel o Göcke, ni gör ett fantastiskt jobb med startsidan, men än en gång, begränsa inte diskussionerna så frenetiskt som ni gör för närvarande på forumet, vi vill ha vårt forum kvar, men då krävs lite mer frihet!

Kommer att tänka på bilisten som körde på fel sida av vägen, och svor över alla de andra som körde på hans sida, känns som ni tänker på samma vis, men alla vi som tänker annorlunda behöver inte alltid ha fel.
Annons
har man inte hört detta förr
Fjälkobonde. Jovisst har vi det, men jag försöker få igång en mer sansad diskussion med de som bestämmer här, jag menar allvar med mitt förslag, kräver inga nya trådar, varken politik religion eller annat, och jag hoppas ev. svar på detta inlägg håller en lågmäld ton, meningen är väl ändå att vi skall kunna diskutera Forumet, annars hade väl inte Forumet funnits som kategori.

Min enda önskan är att försöka finna förbättringar, och det tror jag moderatorerna förstår
ok
ja ja förstår dig micke 03 å du har mitt stöd i din tråd
ser ut som de dröjer på svar
ja vet inte men de verkar som man tystat ner en del väldigt mycke
å de e synd
nej moderatorer låt de de va som förr men ändå me lite restriktioner
/peter
Som ny här så undrar jag över något jag sett återkomma lite här och var.
Det faktum att man "tystas". Vad innebär det, vad är det man inte får skriva??
Bitten det är inte helt enkelt, men om du utgår ifrån att inte -obs INTE- skriva om det som kan såra, irritera, reta eller provocera folk då klarar du dig ifrån att tystas. Att bli tystad innebär att du stängs av en tid från IS längden på avstängningen avgör moderatorerna. Om du har flera frågor om detta kan du vända dig direkt till moderatorerna Daniel, Göcke, Noflo, Telamundo. De finns till höger på forumsidan under rubriken information.
Bitten: Håll dej till vädret, matrecept,datorfrågor,skicka gratulationer så är det nog lugnt.


Bannlyst: Politik, religion, fräckisar är inte poppis,myror, renar och ifrågasätt inte moderatorn
Jag håller fullständigt med alla här....det finns tydligen dom som fortfarande e avstängda pga av myror , renar och annat
som inte har passat moderatorn
Missdrygast

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem