Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Vad använder du startsidan till?

Vad använder du startsidan till?

Tycker att det verkar som att en stor del av de s.k. debattörerna har tystnat. Det leder mig osökt in på rubriken.
Alltså, IS har olika syften,dels för ägaren och dels för oss andra,gäster eller vad man ska kalla oss.
Själv använder jag IS för att det finns ett stort antal länkar och nyttiga saker som passar mig. Forumet tycker jag är helt OK FÖR MIG för jag använder det mest för att ställa frågor eller hjälpa till om jag kan. (Eller tycka till om Zlatan )
Allt annat trams som har ältats förstår jag mig inte på alls ,det är ju bara att byta forum ,inget konstigt alls!!
Syftet för mig är alltså eg. som sidan heter, men hur tänker ni andra?
kan sidan rent av tjäna ett syfte som en "cyber familj", vi här på Is, "IS-are" etc. ?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Samma användning som du, tycker dock att den har blivit sämre sen man måste vara inloggad för att ens egna länkar ska finnas med.

/Hagbard
Jag tycker den är jätte bra just för att det finns länkar till så mycke , en gång i tiden tyckte jag att forumet va bra men senaste tidens gnäll har enbart lett till att jag surnar å inte tycker det är nåt att slösa bort sin enegi på , visst frågar jag oxå om mycke mest är det om datorer då jag ibland fattar ingeting om dom :P och får ju väldigt mycke svar från duktiga personer me tålamod av guld

Tycker det är jätte bra start sida som jag tänker ha kvar å dyker det upp nåt bra i forumet som det här så skriver jag gärna .

Natti Natt
Jag använder med startsidan för länkarna.
Jag tycker att det är bra med inloggningen för man kan komma åt dom från vilken dator som helst, bra om man är ute och reser.
För övrigt måste jag säga att det är det bästa startsida jag haft!
Annons
AndersO// Du har rätt i vad du skriver. Man åker ut om man skriver nåt som ej passa här .Det är väll där för det är så lugnt här skull jag trå.. Men jag tycker om den här sidan än då

Jag håller med Gabbe om att det är bra att man kan logga in när man är på resand fåt eller på arbetet .
OK, ingen hittills som ser det som en familj.......HeHe,hoho,haha, jag tycker det är bättre att admin kan ägna sig åt att förbättra funktionerna än att hålla på med tramsig moddning.....// Anders
AndersO: Admin(Daniel) håller inte på särskilt mycket med moddning. Det gör vi andra moderatorer.
använder sidan som start sida forumet är för tråkigt ibland
Använder Internet start som startsida just för alla länkarnas skull och att man kan lägga in egna länkar. Forumet är nog bra för vissa men inte alla. För mig är det lite svårt att hänga med i "snacket" eller "klyket" tror jag det heter. Och tror inte jag kan lära mig alla förekommande förkortningar som används. Är nog för gammal och gaggig för att kunna lära mig alla data förkortningar och dess betydelser. Men jag är ofta inne och läser på forumet. En del saker "hajar" man kanske till en viss del.
Int ofs s kn de fel att f-a li i vädret. / Torvar å hans j-a kaffedrickande.
Länkarna är min primära användning!

Vänstra sidan är mina privata, och högra "arbetets" ...intranät osv.
Helt Perfekt!

Sedan är det ganska kul att kolla vilken sandlådefajt som är på G i Forum.

/Zap
HaHa, sandlådefajt....kan man nog säga, verkar som rätt många har tagit ledigt från sandlådan.....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem