Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Vad använder du startsidan till?

Vad använder du startsidan till?

Tycker att det verkar som att en stor del av de s.k. debattörerna har tystnat. Det leder mig osökt in på rubriken.
Alltså, IS har olika syften,dels för ägaren och dels för oss andra,gäster eller vad man ska kalla oss.
Själv använder jag IS för att det finns ett stort antal länkar och nyttiga saker som passar mig. Forumet tycker jag är helt OK FÖR MIG för jag använder det mest för att ställa frågor eller hjälpa till om jag kan. (Eller tycka till om Zlatan )
Allt annat trams som har ältats förstår jag mig inte på alls ,det är ju bara att byta forum ,inget konstigt alls!!
Syftet för mig är alltså eg. som sidan heter, men hur tänker ni andra?
kan sidan rent av tjäna ett syfte som en "cyber familj", vi här på Is, "IS-are" etc. ?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Dom som höll igång och gjorde så forumet var kul har blivit utslängda, jag riskerar väl det oxå snart om jag inte e tyst....tassar ut i kylan igen !

lillewille´s fru
Konsten att döda ett Forum.
...som plattform för mitt internetliv. Jag kan anpassa precis som jag vill. Tack.
Annons
Jag använder sidan för att det är bra länkar och att jag kan lägga in mina egna länkar vilket jag tycker är suveränt bra.
Ni som driver sidan gör ett bra jobb helt enkelt...

Forumet har jag endast skrivit ett inlägg i hittills. Är det bara skitsnack så behöver man ju inte delta, men visst kan det vara väldigt irriterande. Tyvärr finns det "barnungar " överallt...


Tack för en bra sida!
Jamen, vänta nu!
VEM är det som skapat sandlådan? Inte vi debattörer iaf!!

bikerrog33: Visst finns det barnungar överallt!
Jag bara undrade,hehe,var lite nyfiken , de flesta som svarat här verkar ha is som en plattform.
Att jag undrade var bara att så många hotade och gnällde att "lämna IS"
pga allt övertramp mot givna regler.
Som jag ser det spelar det mindre roll, de är inte här för att klicka på länkar utan för att tjattra....
Anders: Det känns som om du och jag har exakt samma åsikt!

Är vi möjligtvis medlemmar av "den grå massan" som inte hörs och syns särskilt mycket, men använder IS många gånger dagligen.

Jag tror att det är för oss IS är skapat!

/Zap
Zaphod, kan nog vara så!
Jag kan inte kalla mig "IS-are", vet inte vad det är , låter tramsigt i mina öron. Däremot använder jag Startsidan jättemycket ,lägger även upp den till användare på mitt arbete etc.
Anders
AndersO: Instämmer i din slutsats. Jag har i första hand (och andra till fjortonde hand) sidan för att den har kanonbra info om allt. Lite info om de senaste nyheterna, sökfunktioner på google, telefonnr o adresser samt bra länkar plus de egna länkarna man kan skapa. Radion med alla kanaler samlade inte att förglömma. En utmärkt STARTSIDA m.a.o!

På cirka femtonde hand kommer sandlådan, ursäkta, forumet. Jag är inte ofta inne o debatterar men "glimmar till" ibland när jag verkligen har något att tycka...
Så för mig är det skitsamma om man vältrat o asfalterat sandlådan för att få bort dem som kastar sand och förstör varandras sandslott. Regler är regler och de ska följas, passar det inte så gå till nån annan lekplats då!
Håller med Er alla. Den bästa startsida som finns. Här finns allt!
Forum har varit intressant, men har tystnat.
Visst finns det frågor att debattera, men eftersom de flesta tangerar politik, så blir det inget av diskussionerna.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem