Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Vad använder du startsidan till?

Vad använder du startsidan till?

Tycker att det verkar som att en stor del av de s.k. debattörerna har tystnat. Det leder mig osökt in på rubriken.
Alltså, IS har olika syften,dels för ägaren och dels för oss andra,gäster eller vad man ska kalla oss.
Själv använder jag IS för att det finns ett stort antal länkar och nyttiga saker som passar mig. Forumet tycker jag är helt OK FÖR MIG för jag använder det mest för att ställa frågor eller hjälpa till om jag kan. (Eller tycka till om Zlatan )
Allt annat trams som har ältats förstår jag mig inte på alls ,det är ju bara att byta forum ,inget konstigt alls!!
Syftet för mig är alltså eg. som sidan heter, men hur tänker ni andra?
kan sidan rent av tjäna ett syfte som en "cyber familj", vi här på Is, "IS-are" etc. ?
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Startsidan är en utmärkt avsats för mer specifika göromål på internet. Tack vare att man kan samla sina egna "personliga" länkar i mitten, så är det mer än överskådligt.

IS är också ett bra sätt att hålla sig uppdaterad med dom senaste nyheterna såväl inrikes som utrikes...

Forumet är väl inte det bästa, men får jag möjlighet så hjälper jag gärna dom som har frågor inom mina kunskaps områden...

// Forum på IS har tyvärr tappat många av sina mest kunniga människor, och detta tror jag inte så mycket beror på hur det modereras, eller hur riktlinjerna ligger för forumet, utan det enkla faktum att alla trådar oavsett inriktning, gärna tjatas sönder med en massa irrelevant trams, och därför kan ju forumet anses som aningen oseriöst. Det är min förhoppning att alla inlägg på forumet behandlas med lite större aktning för själva frågeställningen istället, åtminstonde jag har väldigt svårt att läsa trådarna om jag möts av en massa interna skämt och andra irrelevanta saker.

//

// Xenix
En bra startsida , uppskattat för länkarna... ska bra mycket till för att man ska ändra den till nån annan.

Skriver klart mindre i forumet nu men följer vad som händer.
Tycker att det tidigare gnället gick väl långt då var och varannan tråd var av den karaktären.

//Breeze
Helt klart den bästa startsidan som finns. Mycket bra att man kan logga in var man än befinner sig och se sina personliga länkar. Bra att man kan få hjälp med saker på forumet. Jag har haft ett uppehåll, men nu är jag tillbaka!

Johan
Annons
Jag har lagt den som startsida. Länkarna passar mig och jag når både post och annat lätt. Har det mesta samlat här....

Är det sandlådefajt..... WHERE!?

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem