Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nya medlemmar

Nya medlemmar

Hur kan det komma sig att många nya, unga som gamla, är 0 år eller -0?
Skäms Ni för att ange Er riktiga ålder? Eller är det något "skumt" därför Ni anger Er ålder på detta sätt?
Anonym kan man ju vara ändå, även om man talar om hur gammal man är!
Eller?
Antal svar på detta inlägg: 7
Poppo , alla får svar när de registrerar sig att de skall skriva i födelsedag.
om det inte är trovärdigt.
Att vara pensionär och född 2007 är ju inte trovärdigt.
inte heller att man är född 1901.
Varför blir det då så många fel -0 t ex, eller 0 år?
Har jag svårt för att fatta, eller?

Och de som inte skriver sin rätta ålder, vad kan det bero på? Åldern går ju inte att ändra hur gärna man än vill.

Kolla alla rynkor t ex på en pensionär -1!!!
Jag tror så här.....när jag skrev in mej på IS så står det födelsedag eller nåt sånt...så jag fyller i min födelsedag när den infaller i år *s* tror många gjort så...för det kan väl inte bara vara jag som virrar ihop saker och ting. Men när jag såg det felet så var jag inne och ändrade det
Annons
Jag tycker det verkar helt knasigt.
Vill man dölja något?
Födelsedatum är ju inte kopplat till de fyra sista siffrorna d v s personnumret som ingen behöver ange.
Så varför skriver alltför många -0?

Om Du Göcke ber att alla ska skriva rätt datum är det beklämmande att så få gör det. Det måste ju finnas en anledning till att man gör så här.

Ta reda på det! Fråga nya medlemmar, fråga gamla medlemmar med "felaktiga" födelseår.

Ingen viktig, prioriterad fråga, men ta tag i den när det är möjligt.
Hej allihopa!

Alldeles babyskär här ännu och jag undrar var ens Priva finns någonstans?

Detta forum är lite annorlunda än vad jag är van med men jag vänjer mig väl för det verkar mycket trevligt iallafall....
Hej och välkommen stadsloppan!

Vad tänkte du på när du menar ens Priva?
Jo, när jag blivit godkänd efter konstens alla regler stod det att jag hade ett meddelande som jag skulle läsa.....
På andra forum kallar man det för Priva... Men hur jag än klickar så hittar jag inget som ens är i närheten av meddelande....

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem