Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Tyst på forumet

Tyst på forumet

Har märkt att det ibland inte uppdateras nya inlägg på forumet, under tider då man förväntar sig att medlemmarna borde vara väldigt aktiva.

Finns det en förklaring till detta, spekulerar lite om ni stänger en liten stund för att göra uppdateringar, kanske teknisktunderhåll, eller finns det andra skäl?
Antal svar på detta inlägg: 9
Ja det skull jag tro . Man får ju ej ta up saker o ting här . Det finns vissa regler . Som skull revas eller göras om . bar ett för slag . Men det är nog svårt för. Jag vill ej gå in på det
Missförstå mig inte b-50, detta är något jag tror moderatorerna kan svara på, är absolut inget klagomål, har alltså ingenting med Forumreglerna att göra, jag har bara konstaterat att det verkar fungera som jag beskrivit, och undrar om det finns en förklaring.
nej det är inget vi modererar.
svar på forumet styrs av tillgång och efterfrågan av besökare i nuet.

som vill svara.

alltså inget som vi vill påverka.
Annons
Okey, trodde kanske att det tidvis om det inte fanns någon moderator på plats, så kunde inlägg lagras eller fördröjas under en kortare period.

Tack för svaret.
jo vi finns i bakgrunden, men vi vill inte synas som moderatorer.
utan hjälpa er med råd om vi kan
och vi gör det ideelt
och vi är ingen 24timmars myndighet.
skriver man ett inlägg så sker det i realtid

Bertil , du är i en fel tråd och på fel forum för att disskutera religion och seder.
du får helt enkelt söka dig till ett annat forum för detta
/vh göcke
Det r väll deras sed där att man ska ha det på sig . Vad jag kan fatta det . För det är väll så på många ställen att flickor ska ej synas . o jag vet ej var för.
Sorry göcke,anade nästan att det var mer än Ni kunde hantera.....

Men om min potasskalare inte fungerar...vad göra????
sorry grabbar, fel tid , fel tråd och forum för detta.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem