Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

RondellVilks.

RondellVilks.

Ännu en av dessa "konstnärer" som skulle sälja sin mor för lite uppmärksamhet,o nu pratar vi inte proffs som politiker eller advokater...
När ska svenska media lära sig....OK,vet det handlar om pengar...
Antal svar på detta inlägg: 77
Sidor: «1 2 3 4 5 6 7 8

EZ!!

Ha,ha!! Du behöver inte vara orolig. Vi hittar allting om denna " soppa ".
Haha, jo jag vet. Men jag pratar om generella regler.

EZ
Är hänvisningar till div arbeten och ev författare OK - om man skippar länken (ex XX Xssons arbete Xxxxx) med ev extra stödord för att göra det lätt för någon att googla fram det OK? Det är ju nästan samma sak som att länka, jag vet det, men utan den faktiska länken...
Annons
EZ!!

Det är bara i detta inlägg som Göcke är lite försiktig. Annars får vi ju länka så gott som allt.

Tycker vår moderator är modig som låter oss hålla på. Det är ju en het potatis. Konstnären har ju grävt en grop precis som Saddam. Där ligger han och darrar.He,he!! (Skyll dig själv Lars!!!)

Men en sak är säker. Han skissar inga karikatyrer mer i år i alla fall.He,he!!
Göcke gör ett bra jobb, inget snack om saken. Jag tror samtidigt att även han inser att om det här forumet skall röna en viss popularitet som måste det finnas intressanta och ibland kontroversiella debatter.

En sådan är den här. Att låsa den tjänar inget till, så länge det inte förekommer personangrepp och ovidkommande inlägg.

Jag förstår hans dilemma när det gäller länkning. Men samtidigt kan det bli svårt att få gehör för sina åsikter om de endast baserar på tyckanden. Det är av denna anledning som jag anser att en viss länkning och hänvisning till faktasidor borde kunna förekomma.

EZ
ingen har nämnt att det kom en motfatwa.
( En fatwa ska utfärdas och hotet ska förklaras som haram,
alltså förbjudet enligt islam )

av den Europeiska Federationen som finns i 29 länder i Europa.

Med detta så ser jag inte att de musslimska organissationerna sitter sysslolösa. de är lika intresserade som vi att lösa sådana här händelser.

Det är snarare den ism som vill synas med alla medel som är problemet.
Liksom det finns "konstnärer" som gör vad som helst för att väcka uppmärksamhet kring sin person så finns det "ismer" som gör likadant

Sida:
« 6 7 8


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem