Tisdag 7 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: Övrigt

Ullared

Ullared

Ska i morrn för första gången till Ullared o handla,,(svett),,Några tips tack,,har hört det är ganska stort där,,
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: «1 2



Vad mycket tjafs i många av inläggen. . Jag har handlat både i Ullared och på ""Ullared 2"" (jag kallar det så även om det inte blev godkänt av byrokrater) och jag tycker att båda ställena är bra. . Den som tycker att det är för många kunder där och låtsas bli påkörda av kundvagnar kan ju låta bli att gå/eller åka dit. . Det finns ju många andra butiker där de kan betala mycket, mycket mer för samma varor.
de har ju en pampig parkeringsplatts i alla fall
< http://www.internetstart.se/bildgalleri/pics/02977.jpg >

men man får handla mycket , om man åker ToR från Mora, det blir en så där 100 mil nästan om jag tar det mellan tumme och pekfinger.

men man får nog se det som ett heldygns utflyckt med familjen
och bonus är att man kan hitta en del billiga saker att köpa på vägen.

men jag kan instämma att det kan bli köbildning, om man hamnar mitt i
12 busslaster, men det är saker man får ta.
Medelåldern på Gekås kunder är nog 59,3 år. Minst!! He,he!!

Då gör det inget med gammalt mode. Men jag vill se den ungdom som vill vara inne och alert köpa sina kläder på Gekås. Snacka om att bli mobbad.

Undrar om vissa föräldrar förstår detta.

Tvättmedel och schampoo är billigt. Men för att täcka reskostnaderna så får man köpa 2 ton samt hyra släpkärra. Ändå blir det förlust om man får punktering och fortkörningsböter på hemvägen. Ha,ha!!
Annons
Just nu är det ingen kö
[www.gekas.se/Information/Section_empty.asp?SectionId=1165]


KLIPP O KLISTRA




Prisjämförelse -06

www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=281&a=301376

< www.gp.se/content/1/c6/30/13/76/Ullared.pdf >

redigerade länkar av göcke
Tack Göcke.
Har aldrig varit där och kommer aldrig åka dit.
Ska alltid vara byst med folk där har jag hört.
Skulle jag få ett par timmar över,finns det andra platser som är mer sevärda och mindre svettiga att besöka.

Har du sällskap med dej till Ullared?
Låt i så fall den personen gå in i butiken,du kan skylla på taskig mage,måste på dass.Eller så sätter du dej direkt i cafeterian.En sån borde de väl ha?

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem