Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ny tråd

Ny tråd

Varför kan man inte starta en ny tråd från den övergripande sidan "Forum", utan måste gå via en underliggande kategori?

Man måste ju ändå välja kategori enligt rullisten.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

du har förmodligen en anledning att fråga Kvibergsmyran
men att skapa egna trådar vid sidan av de huvudgrupper vi har är stoppat.
och inga andra huvudgrupper kan skapas av medlemmarna
Göcke:

Stäng tråden! Tydligen känslgt ämne vi kan ta via mail.
Göcke:

Jag har ingen som helst baktanke med min fråga annat än min (och kanske andras) bekvämlighet.

Du antyder att det finns bakvägar i systemet. Vet inget om detta. Kanske du borde förtydliga dig? Men det går ju inte, av naturliga skäl på IS-Forum.

Ta kontakt med mig med mail
Annons
Ursäkta om jag lägger mig i men jag tror Kvibergsmyran menar att det borde finnas en textruta att starta ny tråd/nytt ämne från huvudsidan i forumet. Utan att behöva gå in på en rubrik, bara välja kategori som vanligt även från huvudsidan. Kategori sätts ju ändå innan man kan posta sin tråd. Tror inte han hade som avsikt att skapa nya huvudrubriker/ämnen.
det är din tolkning, det jag menar var att inga nya huvudrubriker kan skapas, men som du ställde frågan så tolkade jag det det som att du vill
skapa nya huvud rubriker.

går man via skriv ett nytt inlägg till höger på forumets första
sida kan du skapa en ny tråd med val av placering i
någon av de olika kategorierna.
Göran, du borde stoppa i dej nåt lungnande, så fort forumet diskuteras så blir du personlig. Inte direkt lättsam du inte,
pluppen jag är lugn.

jag tror mer på Tompaxox sätt att tolka frågan.
men det var inte så jag tolkade den när jag läste den först.
håller med "pluppen"...IS är en suverän startsida men det existerar en "styvmoderlighet" över andra vuxna mänskor som är generande....
nu tror jag att ni blir personliga minsan.
och utanför frågan
....som sagt....

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem