Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Problem med Flashplayer9

Problem med Flashplayer9

Hej , sen en tid tillbaka har jag problem med Flashplayer9 så fort jag går in på en tidning så får jag en ruta där det står att Flashplayer har stött på problem och måste avslutas efter det så kommer den en annan ruta från microsoft att att dom har stött på ett problem och så kan man skicka till dom så att dom kan kolla upp det jag har låtit det gå dit 2 gånger men inte tusan får jag nån hjälp det som jag har kunnat läsa fattar jag inget av massa sifror osv *S* jag va inne på Flashplayer sida och där kan man kolla upp om den fungerar som den ska vilket den gjorde enligt dom Hmm förstår inte va problemet kan vara ..

Tacksam för hjälp :)
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

Bea!!

Avinstallera Flash i Lägg till /Ta bort.

Sedan kör du en ny installation.

Skadar nog inte om du kör en diskrensning!!
Ok , jag testar det .

Tack
tyvärr så hjälpte det inte , nåt annat förslag ?
Och som sagt det hjälper inte att trycka på att skicka felrapport till microsoft får bara en massa siffror som jag inte förstår mig på och jag tror det är mer info för dom själva en för en vanlig användare .
Annons
Är det verkligen ingen som har nåt förslag om vad jag kan göra åt detta problem ? Please ..
Bea!

Det är inget svårt problem du har. Mina personliga problem är värre. He,he!!

Jag har tidigare föreslagit dig vissa städprogram. Men mina förslag "skiter" du i. Du måste städa din dator annars spricker den.

Jag tror att du måste formatera din hårddisk.

Vet du hur man gör??

På min dator klickar jag på F10. Då blir den som ny. Men sedan måste man installera om vissa program. Det tar ett dygn. Bara så du vet.
Bea, det behöver inte vara så att det är fel i din dator, det kan mycket väl vara så att den sidan du går till har något som inte fungerar.
leiake Hur barnslig kan man vara ?! Nä snälla svara inte på det !!!!!
http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=66737 Har du samma problem som vi diskuterade i denna länk
Göcke jo du kan ha rätt i det men det är så konstig iom att det dyker upp både på Expressen o Aftonbladet har även hänt på TTELA o GP men faktiskt inga andra sidor ..

boax nä det är det nog inte för jag kör IE7 inte FF men tack änndå :)
det händer för mig oxo på aftonbladet och expressen, de har världens sämsta reklam leverantörer. så det är inget unikt

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem