Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Övrigt

Försvunnen

Försvunnen

Jag tänker då på den flicka som man inte kan hitta i trakterna kring Stjärnsund.
Man kan ju undra hur många "monster" det finns i vårt land vars enda tanke är att få tag på en liten tjej och .....?
Jag hoppas innerligen att det inte finns fler än denna idiot och att han snart åker fast!
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

Om man binder upp sig för mycket på 42-åringen kan det hela urata totalt... hoppas polisen inte gör det.

Det finns ju fler dåra i samhället!!! Varför har man inte hittat flickan,trots allt detta sökande?

Är det en ren tillfällighet att en person kan ta ett kort på flickan.... en minut senare ta samma person ett kort på sveriges mest förekommande bil!!!!

Om det varit en BENTLEY som kommit! Men att fota en saab??

Ligger det någon HUND begraven........ där???
Säkert knäppte han väl kort på allt som rörde sig eftersom han var ute och provade sin nya kamera, men det var bara dessa två bilder som är intressanta för media och polis.

Sen alla dessa ungdomsidor, lunar, kamrat, snyggast m.m måste ju vara rena delikatess butiken för förslagna pedofiler och blivande våldtäktsmän.

Hoppas verkligen dom hittar flickan snart.
Jag har reagerat på att fotografen står på vägens högra sida när fotot togs på Engla, och sedan på motsatt sida när bilden på bilen togs, jag uppfattar dessutom att bilen står (kör) på fel sida av vägen…
Annons
Nu har 42åringen erkänt och han har visat var han gömt flickan som han mördat.

Tänker på mamman i denna stund när allt hopp om att hon kanske kanske kan vara vid liv har släckts

När jag tänker på 42åringen så blir jag så arg.
Vilken otroligt onödig handling.
Mörda en tioåring.

Nu får man hoppas att de låser in 42åringen och inte släpper ut han igen. Någonsin.



Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem