Lördag 18 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Övrigt

Vad gör ni om dagarna egentligen?

Vad gör ni om dagarna egentligen?

detta är vad jag gör med risk för banning för reklam. Jag tillverkar dom inte men jag målar dom.
glimakrafonster
Antal svar på detta inlägg: 37
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Jag är förtidspensionär så jag är hemma om dagarna

först är det lämna sonen på skolan

sen beror det på en om jag har dålig eller bra dag vad jag gör

dåliga dagar däckad av smärtan enda jag klarar är att ligga i sängen och för att ha något o göra så surfar jag o spelar WoW på datorn

bra dagar städar tvättar jag o försöker o hålla ordning härhemma ibland promenerar jag vid havet handlar eller går till biblioteket

sen på eftermiddagen så hämtar jag min son på fritids och sen är det läxläsning laga middag och lägga sonen

sedan brukar det bli prata med kompisar på msn kolla på tvn läsa lite och spela WoW
glad busschaffis
Om dagen är mer än 8-5 jobb så är det
service & reparation, underhåll & nyinstallation, Utbildning mm
Annons
Monterar lindningskopplare på ABB som yrke, annars är det familj och dator mest hela dagarna.
Thomas2
Inget exklusivt.
Sparar MSN Vädersida. Väderstation "Axamo Flygfält i Jönköping.
Då får jag med även barometer o hygrometerinfo

Markerar,kopierar och sparar som Doc fil o Word. Placerar dem i en katalog i mina dokument.

Namn.
Väderrapport_20080823 osv.
Skriver ev. in en egen kommentar överst på sidan.
Det kan ju vara ngn lokal vädersituation som uppstår.
Det är dagsdatumet som skiljer dem åt i namnet.

Sparar med jämna mellanrum på en sticka, sedan över på CD+RW för arkivering
Varför RW. jo det kan ju ev behövas någon justering eller tillägg i efterhand. Åsknedslag eller dylikt.

De Du, det blev långt.
Men nu vet alla hur man kan göra. Det finns säkert färdig statistik på nätet. Men så här gör jag.

Ha de
Mitt dygn ser ut så här:
Datorn och internet : 16 timmar
Laga mat och äta : 4 timmar
Sover :8 timmar
Hej alla!!

Klockan ringer 05.15.....väcker mina ungdomar å fixar frukost till dom och när de kommit iväg med bussen 06.30 som tar e till sina skolor så är det
dags för frukost till mig. Den intar jag framför datan där läser jag tidningarna.........sen, efter alla morgonbestyr går jag till jobbet, jag arbetar som elevassistent på en förskola på fm och på em går jag till en annan
skola där jag arbetar som fritidspedagog, arbetar utanför hemmet mellan
8 å 17.......därefter är det middag m m, kryper i säng runt 23, ligger å vrider å vänder mig i nån timme innan jag somnar, sömnen blir i snitt
3 timmar per natt

//Mimmi
Ozzy tack

Det var ju perfekt.
Thomas2
Kallas detta för statistik i så enkel form, jag vet inte.

Nu uppdateras ju den där väderstationen varje timme. Men jag har valt att kopiera på morgonen till kaffet vid åttatiden. Så blir ju statistiken jämförbar dag för dag.
Det kan ju anses för viktigt.

Så finns ju riktiga pärlor som denna.


http://www.ilvered.se/vader/wdl.php
bravo!

Känner inte igen dig,jag har ju oxå kört buss i Växjö. Fast är nu ledig på heltid.

Ha,Ha vet inte om en busschaffis är glad alla dagar (eller för att inte tala om nätterna).

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem