Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Radio

Radio

Är det fel på IS radion den funkar inte
Antal svar på detta inlägg: 32
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Hej
Uti Jönköping P-4 har vi god kontakt
klockan är 18.51
Ajö
Jo, den funkar fint här iallafall
Sparkade igång bandit rock här nu å de kom sköna toner från den kanalen.
Vilken kanal har du problem med? Funkar allt annat ang internet hos dig samt Funkar IS sidan som den ska?
Annons
Jag en ny dator med OS vista är det några inställningar jag ska göra för att den ska funka, när jag klickar på den står det ansluter ett kort ögonblick sen står det klar men mer händer inte
Vad jag vet så ska man inte behöva fixa nåra inställningar i Vista? Kör själv Vista å när jag körde igång denna datorn så funkade allt automagiskt. Kan de va brandväggen som spökar?
Kör du Firefox???

Jag testade denna idag och då fungerade inte radion.
Jag försökte aldrig fixa detta utan kör med "min" Avant Browser
Har både IE och FF den funkar inte någon stans
Använder FF å de funkar som de ska. Funkar oxå i IE7 men betydligt knöligare å få igång för de ska till Activex å grejer å sen fick jag trycka på playknappen. Nä FF rules! Radion funkar även i Google Chrome men där fick jag trycka på playknappen första gången sen startade den automatiskt nästa gång jag startade den. IS radion har aldrig krånglat med FF hos mig vad jag kommer ihåg. Vilken version av FF kör du om du nu använder denna webläsare?
Funka även i Opera!!
Fungerar hur bra som helst! IE7 har jag.
Skriver just nu brev och lyssnar på P2, jag tycker mest om klassisk musik. Man blir så lugn och avslappnad. Gäller naturligtvis inte all klassisk musik givetvis. Den moderna begriper jag mig inte på.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem