Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Snälla Daniel

Snälla Daniel

Internetstart är en kanonbra startsida som jag inte vill lämna, vill vara inloggad så jag kan ha mina favoritlänkar.

Kan du inte göra så att man kan välja bort Forumet i inställningar lika som det är med posh24?
Antal svar på detta inlägg: 9
finns fler bra startsidor om du nu inte vill ha denna som startsida å vill ha länkar på din startsida. orkar inte tjafsa med dej Emans så...
http://www.kvalitetskatalog.se/Internet/Portaler_och_startsidor/ detta e ett exempel av många. låter som du vill ha skäll eller nåt för du e alltid negativt inställd till allting ang IS. vad hade IS vatt förutom forumet? en startsida bland många å det är inte bra för forumet gör IS speciellt å passar detta inte så så ....ja välj bland alternativen på min länk.
Take it or leave it!
Alla kan inte gilla alla här i världen och just nu kan Du inte gilla IS som inte tillfredsställer Dig och Dina behov fullt ut.
Så vilket är problemet - byt för 17 startsida a s a p!
Nä, har haft denna startsida i säkert över 10 år och det tänker jag fortsätta med.

Om det är över 11000 medlemmar och kanske 50 använder forumet regelbundet så har nog Internetstart nåt mer att erbjuda än forumet.
Annons
Håller med Estrid !!

Emans Du har enl. profilen varit medlem sedan 2006!

Om det bara är 50 som använder Forumet, så vadå?

Skulle det stängas så har Du ju ingen stans att klaga

på det Du inte gillar !!
Hur kan man bli irriterad över forum,det är ju bara 4 rader på första sidan och är man inte intresserad behöver man ju inte gå in och läsa där.Det finns en del på IS som inte passar mig men dom delarna är det ju bara att strunta i (°¿°)
Före 2006 var det ingen registrering.
pensionär

"Om det bara är 50 som använder Forumet, så vadå?"

jag svarade på "vad vore Internetstart utan forumet"
Enligt skribenterna i denna tråd så ska man lämna detta stället om man efterfrågar en funktion, varför det kan man ju undra då??

/P
Ingenting är så bra att det inte kan bli bättre. Men så länge något fungerar ganska bra finns inte ngn anledning att ändra på Något.

Men förnying/föryngring, det är något helt annat. Man måste följa med sin tid.

Att denna Hemsida med sitt Forum finns där det finns, det har i alla fall räddat mig från tristessen. Nu sporras man hela tiden att kolla läget, eller själv bidra om man har något som man tycker andra kan ha nytta av eller stimuleras av att delta i.

Jag har den uppfattningen att detta är i högsta grad ett levande Forum och vi trivs som deltar här. Att det blir lite lekstuga någon gång, är ju ganska naturligt. Men lite mer seriösa inlägg skulle inte skada. Välkomna Ni med den ådran. Bidra innan Ni klagar.

o.s.a.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem