Lördag 11 maj 2024 vecka 19
Forum
Kategori: InternetStart

Fräckisar

Fräckisar

Som jag anade så försvann "jigsaw:s" tråd lika fort som pengarna tar slut i plånboken. Om inte fortare.

Det är tydligen så att det blir en tävling om vilken som kan vara bäst. Till slut urartar det. Tror jag. Göcke varnade . Helt riktigt!

Det passar nog inte på IS med för fräcka "fräckisar".

Vad tycker ni??? Jag är ytterst tveksam.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3 Nästa »

jaja...

..återgår till att enbart vara en betraktare....
Sofus!!

Jag hann inte läsa ditt tidigare inlägg innan tråden försvann


//Mi
Ok, är det fler man ska skicka historierna till för godkännande?

Hur är det på de andra trådarna, finns det censorer där med?

Pinsamt!
Annons
Jag kan bara hålla med Sofus och Mimmi.
De historier som ni andra presenterade var otroligt låga. Ryck upp er
Ojojojoj........snabbt in med en dementi......eller vad det heter!!

JAG tycker att de andra historierna var HELT OK........jag tål vad
som helst.......herrejösses, det är ju just HISTORIER

//Mimmi
Det kan ju vara så att jag börjar bli gammal .idag kanske man inte läser sagor för barnen när det är läggdags, man kanske drar oanständiga fräckisar med en massa runda ord för att få dom att sova
Men låt inte mig störa jag har testat ett par andra startsidor och kommer nu att deleta IS
De var ju väldans va känslorna svallar för lite fräckisar med runda ord i. Min tråd är ju borttagen å något sådant lär ni inte se på IS förren Göcke har gått hädan å de lär dröja för den guben e gjord av segt virke haha.
Nä pojkar å flickor nu håller vi sams å släpper fram mimmi å andra som kan de här med historier å annat.
Hejdå Vargo
(Skönt att slippa EN gnällspik, hoppas vissa andra följer....)
Måste säga att jag undrar vad som var meningen med denna tråd, definitivt har den inte skapat någon bra stämning, dessutom ligger den i fel forum?
Tjejerna…….

hade möhippa för sin väninna och det blev vin, strippande grabbar, spex och upptåg, men även presenter.
Den ena presenten var en svart monster-dildo.

Dagen efter möhippan när den blivande frun satt i bilen på väg hem så sneglade hon på monstret som låg i framsätet bredvid henne. Hon tänkte att detta kunde hon inte hålla på med utan vevade ner rutan och slängde ut dildon, varpå den landade på bilen bakom……rakt på pryda Berits vindruta.
I bilen satt även hennes son Åke 7 år.
-Vad var det? skrek Åke.
Mamman som ju var pryd, svarade lugnt;
-Det var en insekt, lille vän.
-Ja, jag vet, men vilken jävla balle den hade!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem