Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Fräckisar

Fräckisar

Som jag anade så försvann "jigsaw:s" tråd lika fort som pengarna tar slut i plånboken. Om inte fortare.

Det är tydligen så att det blir en tävling om vilken som kan vara bäst. Till slut urartar det. Tror jag. Göcke varnade . Helt riktigt!

Det passar nog inte på IS med för fräcka "fräckisar".

Vad tycker ni??? Jag är ytterst tveksam.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3

Hej Mimmi.
Dina historier ligger i en klass för sig och är efterlängtade.
Lägger in en historia som jag tycker är kul utan massor med könsord:
Ola har jobbat i IT-branchen i 25 år och har till slut blivit less på stressen. Han slutar sitt jobb och köper en övergiven gård uppe i Lappland så långt från civilisationen han kan komma.

Ola träffar brevbäraren en gång i veckan och handlar i närmaste lanthandel en gång i månaden. Annars är lugnet totalt. Efter sex månader av total isolering så knackar det plötsligt på dörren, han öppnar och utanför står en skäggig storvuxen man.

"Jag heter Enok, din granne tre mil bort på andra sidan dalen. Jag tänkte ha ett partaj på Lördag och undrade om du vill komma."
"Toppen," svarade Ola. Efter sex månader börjar jag vara redo att möta några lokala människor. "Tack!"

När Enok börjar gå sin väg stannar han och säger: "Måste väl varna dig, det brukar bli en hel del supande."
"Inga problem," svarar Ola, "Efter 25 i IT-branchen så hänger jag med de bästa."

Enok fortsätter, men stannar igen och säger: "Troligen så blir det nog en massa slagsmål också"
Ola tänker: "Jasså...hårda killar." Men säger: "Jag brukar komma bra överrens med folk så det ska väl gå bra."

Ännu en gång går Enok sin väg men stannar igen och säger: "Jag har sett en hel del vild sex på de här partajerna också."
Ola utbrister: "Ja se det är inget problem, du ska minnas att jag har varit ensam här i sex månader så räkna med mig. Förresten, hur ska jag vara klädd ?"

Enok stannar igen och svarar: "Det spelar ingen roll, det blir bara du och jag på partajet"

PerAsk!!

Tack, det var trevligt att "höra"


patrikke!!

Hihihi....en gammal goding som håller läääääääänge



//Mimmi
Annons
Är denna rumsren?

Den snart 47 årige mannen gav sig själv en ansiktslyftning som födelsedagspresent. 40 000 kr fattigare, men med ett ansikte som såg mycket yngre ut var han väldigt nöjd. När allt läkt fint efter flera återbesök stannade han till vid en kiosk och köpte en tidning.
Samtidigt passade han på att fråga damen i kiosken hur gammal hon trodde att han var:
- Runt 35 år, trodde damen.
Han svarade glatt att han faktiskt var 47.
Glad i hågen och med kurrande mage gick han in på McDonalds. Väl framme vid kassan ville han på nytt kontrollera om han såg yngre ut än han var, så han ställde samma fråga till den unga tjejen i kassan:
- Hur gammal tror du att jag är?
Hon gissade på att han var runt 30 - 35 år. Han log tillbaka och sa:
- Jag fyller faktiskt 47 idag, skröt han.
En stund senare när han stod och väntade på bussen kom det en gammal dam. Han ställde samma fråga till henne. Hon svarade:
- Jag är 88 år gammal och har väldigt dålig syn, men som ung hade jag en säker metod att bestämma åldern på männen. Jag brukade stoppa handen innanför byxorna och känna efter. Jag brukade alltid pricka rätt på deras ålder.
Mannen tänkte efter en stund, men eftersom de var alldeles ensamma vid busshållplatsen, så kunde hon väl få göra det. Den gamla damen stoppade handen innanför mannens byxor. Efter att ha klämt länge och väl och känt efter på alla håll och kanter, sa hon med ett förnöjt leende:
- Du är exakt 47 år!
Mannen såg förvånad ut och frågade:
- Hur i all sin dar visste du det?
Damen log ett ännu bredare leende och svarade:
- Jag stod bakom dig i kön på McDonalds...
Pongot

Den håller "Måttet"
En till kanske?
Det var en man som plötsligt blivit impotent. Efter flera veckors frustration bröt han till slut ihop och gick till läkaren. Efter efter grundlig undersökning säger doktorn:
- Jag har dåliga och goda nyheter. De dåliga är att musklerna runt din penis har förtvinat, och det är tyvärr obotligt.
- Och de goda nyheterna? frågar mannen, med paniken i halsgropen.
- Det finns en experimentell behandling, men det kan slå fel.
Den går ut på att man implanterar musklerna från en elefantsnabel i din penis.

Mannen tänker över saken och säger så:
- Tja, jag kan inte tänka mig ett liv utan sex, och jag skulle ångra mig för evigt om jag inte försökte någonting, så vi prövar!!

Så läkaren utför ingreppet och allt går som planerat.

Några veckor senare går mannen ut med sin flickvän till en restaurang för att fira sin nya utrustning.

När de sitter till bords, känner han hur det rör sig i skrevet, mer och mer, tills det gör riktigt ont.

För att dämpa smärtan bestämmer han sig för att dra ner gylfen.

Plötsligt snor sig mandomen ut ur gylfen, glider över bordet och greppar en källarfranska från brödkorgen, innan den försvinner ner i byxorna igen.

- Wow! säger den chockade flickvännen. Det var häftigt! Kan du göra det igen?

Med tårar i ögonen och högrött ansikte svarar mannen:
- Kanske, men jag vet inte om jag får plats med en till fralla i röven?
PonGot!!

Ha.ha! Väldigt vad du kan. Jag trodde du var på gränsen till kyrklig.

Du som har sjukhus i blodet. Har du varit utsatt för denna förväxling.

Det var en gubbe som låg på sjukhus.
Doktorn frågade:
Har ni haft röda hund?
Nä, men en liten tax.

Den tycker jag är fräck
Älgjakt….

En Jägare som för första gången i sitt liv skulle ut och jaga älg, han far och köper ett gevär och går ut i skogen, efter ett tag ser han en stor fin älg, han börjar att sikta och skjuter mot älgen, när röken har lagt sig så är älgen borta, någon knackar jägaren på ryggen, när han vänder sig om står älgen där. älgen säger:

- Du får två val, antingen drar du ner byxorna och ställer dig på alla fyra eller så dödar jag dig!
Jägaren vill inte dö så han drar ner brallorna och låter älgen göra sitt,
när älgen är klar försvinner han. Ont i röven som bara den far jägaren tillbaka och köper ett maskingevär och går ut i skogen igen,där han får syn på älgen igen, han siktar länge innan han tömmer hela magasinet mot älgen och tänker men nu fick jag älgfan, men så knackar någon honom på ryggen, han vänder sig om och där står älgen och säger:

- Du vet vad som gäller.
Jägaren drar ner byxorna och älgen gör sitt och försvinner sen när han är klar. Denna gång kryper jägaren tillbaka till stan med en otrolig smärta i röven, han köper nu ett raketgevär med målsökande missil
och tänker att nu ska den där jävla älgen dö, han går ut i skogen och hittar älgen sittandes i en skogsglänta, han tar upp raketgeväret och låser fast sitt mål och skjuter, det flyger mossa och barr överallt, sen när allt har lagt sig så knackar någon på hans rygg och där står älgen igen och säger:
- Du är inte här för jaktens skull va??
sofus

Den köper jag direkt.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem