Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Litar ni på datorer

Litar ni på datorer

Det gör inte jag i alla fall. Inte så länge jag lever.

Bara denna helg så har SJ,Nordea pajat. Flera gånger.
Man blir minst sagt oroad.

Skulle ni våga åka till Kanarieöarna, med ett flygplan utan piloter, endast styrt av en dator. Jag tror inte jag hade klarat det. Jag hade nog tagit ett plan med en något berusad pilot i stället. Säg 0,9 i blodet.

Är jag ensam om dessa tankar.???

Bättre med berusade piloter än planet styrt av en dator.

Hör av er!!!
Antal svar på detta inlägg: 8
Snacka om flygresor. Denna vits är bra.

Flygvärdinnan i planets högtalare: - Tyvärr har vi bara 40 middagar med oss, men vi är 100 passagerare. De som är vänliga att avstå från sin mat till någon annan, erbjuder vi gratis drinkar under hela resan. En timme efter återkom flygvärdinnan: - Om det är någon som vill ändra sig så har vi 39 middagar kvar
Ha,Ha

Darorer är nog bra, bara man kan sköta dom.

Jag hade nog avstått maten!!
Vilken resa var det, leiake?
Annons
Jo man kan nog lita på datorer, men inte på dom som har hand om dom.......
Det var sant Hviktor.
Min HP-Laptop Pavilion 6000 kraschade för gott i går. Moderkortet gick åt skogen antagligen. Den tar inte ens emot mina Recovery-CD

Vad gör man. Jo sätter sig vid sin gamla trotjänare och låtsas som ingenting har hänt.

Men en kopp

Så går livet vidare.
Så sårbara vi är när VIRUS anfaller! Man är ju helt ställd, olycklig och utanför. Och trots hängslen och livstycke är man helt i händerna på angripare av olika slag som har som mål att förstöra för andra.
Datorn litar jag på, men inte alla som finns ute i cybervärlden som gör allt för att sabotera min glädje över att kunna kommunicera över hela världen.
Det finns rapporter om att var Sjunde(7). Som kör bil är påverkad. Vet ej hur dom räknat ut detta..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem