Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Tips om Firefox

Tips om Firefox

Hej jag har gått över till Internet Explorer tyckte att Firefox var kanon , men jag använder Internetstart och brukar kolla tips och annat smått och gått men mina länkar togs bort , så nu använder jag IE och kollar vad det finns där. Säkrast så eller hur Göcke.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Förlåt att jag lägger mej i. men´´ Förstår inte Din fråga.

Varför skulle IE vara säkrare vad gäller att inte förlora Länkar, eller
citat; "men mina länkar togs bort"
slut citat;
IS fungerar väl i alla webbläsare?!

Webbläsare är väl en smaksak.

Undrar
Ozzy
håller med den gode gubben Ozzy. vad menar du?
Verkar som om boax kört någon typ av rensningsprogram eller
tagit bort "känlig data" från Firefox.


Tjooma
Annons
Om så vore fallet och man är FF-fans. då tycker jag att en ominstallation bör göras omgående. Och gör IS till startsida, för att undvika missförstånd. där finns ju det mesta i sökväg, "Tips och annat"
Så vida inte boax drabbats av Göckes bila.
I så fall kvittar det vilket vilken Webbläsare man använder.

Här är det!

http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/firefox/customize/


Ozzy
Jag tror att boax vill dra igång bråket som var förra helgen, när han bla. startade tråden om att Firefox hade kommit ut med en uppgradering.

Det han missade är att vi även sa att det vore bättre att komma med guldklimparna i Firefox. om man hittar dem än att starta trådar där vi sen skall svara ja eller nej om vi laddat ned den nyaste uppgraderingen.

föresten så har ni svart på vitt vilken webläsare som används av oss
genom den omröstning som just nu finns på IS.

och som Ozzy skrev , det är en smaksak vilken webläsare ni använder
och har inte alls med hur man förlorar länkar osv.

trevlig helg på er alla /göcke
Jag har drabbats av Göckes bila törs inte fråga om Firefox. Vad det gäller att förlora i länkar är att det är svårt att tipsa eller fråga om Firefox , det är då länkarna tas bort förstår du nu,webbläsare är en smaksak men alla ska behandlas lika. Ni kanske undrar men jag blev väldigt illa behandlad när jag skulle tipsa om en sak i Firefox det var Göcke som stoppade mej tycker det är synd det är ju ett så bra forum . Jag tackar för mej synd att det bara är en del som får tips och länka , men det kanske är så det ska vara. Tjooma ta reda på vad det gäller innan du är spydig
Boax
Nu är den frågan bearbetad och utredd .
Mitt minne var tyvärr kort….
På ditt inlägg om FF för en vecka sedan. Det föranledde inte längre svar än ja eller nej.
Det är inget att hänga läpp för. Jag har varit med om värre.
Kom igen!
Jag blev väldigt besviken tycker det är roligt att läsa om alla tips och inlägg som ni skriver om , så jag tänkte bidra med tips men det gick inte hem , Göcke tog bort mitt inlägg , skrev att han inte ville ha trådar som bara kunde besvaras med ja eller nej , det finns många inlägg man kan besvara med ja eller nej , jag tror han retar sej på en viss webbläsare , Daniel var mycket mer fårstående när han mejlade till mej .Ha en bra kväll
Jag har missat vilken webbläsare som vann omröstningen.
Det kan väl inte ha blivit FF.
Men vilken.
Det blev väl inte IE !
Jag kör FF, just av den enkla anledningen att på min långsamma uppkoppling och svaga dator, är just FF med flera andra läsare snabbare än IE.

Vad som är bra med FF, Du får förlåta mig Göcke och andra.
Det är att de Tillägg jag känner för och behöver finns just där och passar mig som hand i handske. Enkelt och oprentantiöst.

Ha de, alla Ni där ute i syberrymden
Ozzy
Spännande

Omröstningen är inte avgjord än, undrar vem som flest röstande använder.

Tur att man bara kan rösta 1 gång.


Chrome 57 röster - 3%

Internet Explorer 1199 röster - 69%

Firefox 389 röster - 23%

Safari 31 röster - 2%

Annan 51 röster - 3%


Totalt antal röster: 1727


Tänk vilka härliga trådar vi skulle kunna ha om alla som använder Explorer intresserade sig lite och skrev om alla nya uppdateringar och versioner ,buggar , finesser m.m


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem