Fredag 17 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: InternetStart

Länksamling Nyheter

Länksamling Nyheter

suger som bara den,bara tv4:s tungladdae skit,nänog var de bättre me svd,o dn,som funkade ibland iallafall......
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: «1 2 3 Nästa »

lazze!

Jag tror att Daniel testar vissa nyheter. När han märker att detta inte är bra. Så återgår han till bättre grejer. Det finns mycket att ta hänsyn till.

Men du har varit med på IS länge! Det vet att det finns bättre startsidor.
Men där kan du inte gnälla offentligt. För dom har inget Forum. Ha,ha!

Så gå och lägg dig.
Haha jag har knappt 6mb ner å ca 0.9 ner å jag sparkar igång tv4 nyheterna på mindre än en minut. Va tjafsar ni om?
å inget laggande. Ni har fel på eran lina eller datorer. Behåll TV4 detta är ju kanon!
Annons
EN Minut???? Ha,Ha 5s!!
Jag får nog sälla mej till skaran, som är missnöjda med nyheterna. SvD och DN var betydligt bättre. Jag är nog bättre på att läsa än att höra helt enkelt. Så jag skulle bli jätteglad om de gamla länkarna återkom.
ett råd till er som inte gillar TV4 ,
lägg upp en genväg till sidan ni helst vill använda i mina länkar.

IS tillhandhåller rubrikflödet från TV4

men kan inte påverka hur tröginslästa sidorna är

Vi följer upp om det blir brutna länkar och försöker rätta dem om det ligger i vår makt att göra det. mycket mer än så kan vi inte göra.

men med facit i hand de dagar vi har haft TV4 nyheterna, så är de stabilare än de tidigare vi haft.
InternetStart har blivit (näst intill) värdelös på jobbet. Alla nyhets länkar blir blockerade på jobbet. så jag måste gå in via TV4 och läsa länkarna. Det fungerade mycket bättre när det var SVD.
Minglarn , du får be itsuporten fixa det på ditt jobb.
den interna IT policyn på företag kan inte vi påverka.
Har redan provat. :( Men enligt IT så är det ett beslut taget och det inte går att påverka.

Det roliga är att det har fungerat förut när det var SVD länkar.
http://se.uclue.de/

Lite nyheter

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem