Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: InternetStart

Startsidan

Startsidan

hej alla,
jag önskar mig endast en julklapp: bort m TV4 och deras alltför tabloidlika sidor. medger att SvD ibland strulade, men så gör även TV4...
det där m att uppdatera via länkar, och i rätt ordning kräver sin man/kvinna!
om inte SvD - varför inte DN? allt handlar väl inte om pengar, det finn ngt som heter anseende också.
mvh,
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Varför inte SMP GP!!
anakoret , ett tips till dig med ,
lägg upp den länk till den sida du själv föredrar på mina sidor,

vi tillhandahåller bara rssflödet på de senaste rubrikerna från TV4.
och det står dig fritt att inte läsa vidare.
förrut han jag dricka så här många koppar kaffe innan man fick fram det man ville se på SD nyheter.
Men nu: och oftast mer än så på TV4!
Annons
Vad har ni för datorer på min ladda den upp nyheterna fort!!

Inget kaffe alls!
Torva och anakoret!

Jag vet inte vad ni har för lina ut,men har ni 0,25 då blir det seeegt!

Följ Göckes råd Eller lägg den uppe i egen verktygsrad om ni har en såda läsare.
Jag har också 0,25 och ingenting på TV4 funkar. Den kräver rätt höga hastigheter och frågan är om de flesta IS-användare verkligen har det.....
I tid är det inte så stor skillnad om man kopplar upp sig på EX,Aftonbladet,svt eller andra tunga sidor. Men vidioklipp eller webbtv kan man glömma om man har bara 0,25 i lina.

Vet inte var ni betala för 0,25. Själv har jag 8 i lina,detta betala jag 279:- månad.
Flia!

Allt strömmande som det heter, kräver minst 2 MB eller helst mer.

Sådant är livet. Det finns ingen rättvisa.
Här sitter jag med TV genom telefonen. Kristallklar bild och ljud. 24 MB i linan. Men eftersom jag har TV så sänker dom till 11 MB.

Det är för att försvåra för fildelare. Tror jag. Utan fildelare så kunde man kanske sitta i Ragunda med 8 MB och må gott.

Fildelning är ett otyg. Det är som klotter. Meninglöst. Det ställer till elände för alla.
Om man har Operas webbläsare kan man välja bort Bilderna,och ladda upp bara texten. Då går det snabbare.
Thomas2 m.fl.
För 0,25 Mb lina betalar vi 199:-/mån. Om man har förval på fast telefoni.
Annars 30:- till i månaden.
80/110 spänn mer i månaden kan för många kännas märkbart. När man i huivudsak i stort sätt betalar räkningar och i någon mån surfar. tittar på senaste nytt vad som hänt. Tur att inte Forumet är segt. Då skulle hälften av alla läsare och "inläggare "försvinna de också. (egen uppfattning)
Jag vill inte klaga, men pengar är ett surt förvärv för många och man måste planera sina inköp/ekonomiska utlägg noga.

Det här är en Site jag använder ofta, den kan jag varmt rekommendera. Lagt upp på egna sidor.

http://www.dagstidningar.nu/

Ha de
ozzy

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem