Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Medlemskap

Medlemskap

När man söker medlemskap här på IS. Kontrolleras personen i fråga upp? Eller är det bara "Pang på rödbetan" så är man medlem.

Vad jag vill komma fram till är att personen kan ju har varit medlem på en mängd forum,och blivit avstängd i från samtliga.
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Personligen har jag blivit avstängd från flera forum pga. massa intelllgensbefriade och efterblivna eller småungar och människor som inte förstår vad jag pratar om...så jag är van men det ökar bara mitt förakt och hat för människor vilket inte är bra. Jag är så på gränsen till förakt mot människor att jag skulle vilja....(censur)

Men så funkar internet tyvärr att alla måste få sin plats och inte bara Ubermänniskorna eller kanske rättare sagt narcissisterna!
Edit:

En annan sak jag märkt klart och tydligt är den nepotism som ibland råder i forum där 5-10 människor gaddar ihop sig mot någon!

Precis som IRL!

Det är ingen skillnad!

Fruktansvärt!

ingen kontroll utövas på IS, ni blir medlemmar med de uppgifter ni uppger.
är de bara seriöst ifyllda så

men det förekommer ju att man säger sig vara pensionist och född dagens datum
och har en ålder av 67år , hur det går ihop
Annons
@Göcke...(igen):

I mitt fall så beror det på att jag vill bevara min pers. integritet! (Piratpartist)

Varför kan en del inte acceptera detta?

Ska jag ha en kamera upkörd i rumpan också?

Jag undrar med samma sak som Thomas2 gör

Men det är nog svårt att eftersöka en nick på olika forum om vederbörande har följt just den forumets regler

Har man blivit avstängd på ett antal Forum så har man tydligen inte följt dom reglerna som är specifika på respektive Forum och då självklart blivit avstängd från Forumet

@DedaPera:

Snälla: kan inte jag få komma hem till dig och sprätta upp alla dina personliga brev som du får?

Man vet ju aldrig....du kanske är terrorist!?
@Harlekin33:

Din profil på IS Forum ändras ofta. Först var du 14 år. Sedan var du 80 år.

Nu är du 76 år. Man måste säga att du är pigg för din ålder. Det är inte utan
att man blir avundssjuk. Jag är bara 70 år.

Ärligt! Hur gammal är du. Jag är så nyfiken........


@Leiake:

Min ålder är oväsentlig, det är vad jag innaför pannbenet som är viktigt.

Och hade du hängt med lite så sa jag ju att jag var runt 13-14 när jag började med datorer typ VIC-20 så nu får du räkna själv!

Nyfiken i en strut tittar ut!

För att underlätta lite så kom VIC-20 till Sverige 1983 då jag var runt 13-14 år

Och nu är det 2010.

Säger det dig något?

Nu har jag hjälpt dig alldeles för mycket.

Vic 20 var roligt, 3kb arbetsminne, ingen disk,men bandstation kunde köpas till.
Kopplades till TV, har för mig att bara datorn kostade ca 2000

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem